  • 1. Data: 2011-10-08 10:50:15
    Temat: Re: Nubire II kombi - dlaczego nie?
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:j6v0ic$6gi$1@news.onet.pl...
    > Zaczalem sie zastanawiac na Daewoo Nubira II z LPG.
    > Ktos uzytkowal? Jakies typowe mankamenty? Uwagi? Bo z plusow, to podobno

    He, he
    Zima miasto korki 0,3l benzyny/km 40 l gazu/100km
    Psują się różnorakie duperele po tylu latach upierdliwe w eksploatacji
    Proste w budowie, ale kowal nie naprawi porządnie.
    Dobre to ona była w czasie gwarancji.

  • 2. Data: 2011-10-10 16:47:30
    Temat: Nubire II kombi - dlaczego nie?
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    Niedawno pytalem tu o wieksze kombi. Omege jednak odpuszcze, DEKRA chyba
    sie nie myli, bo kilka osob majacych Omegi potwierdzilo, ze bezawaryjne
    to one nie sa... Volvo jednak mnie odrzuca stylistyka wnetrza.
    Zaczalem sie zastanawiac na Daewoo Nubira II z LPG.
    Ktos uzytkowal? Jakies typowe mankamenty? Uwagi? Bo z plusow, to podobno
    tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
    Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?
    --
    venioo
    gg:198909

  • 3. Data: 2011-10-10 16:55:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >podobno tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
    >Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?

    Klime ma ?

    Ja uzytkowalem I, 2.0.

    Zdarzaly sie usterki typu "dzis mnie glowa boli, nie zapale, wezwij
    kochany lawete", ale mam nadzieje ze po tylu latach to juz mechanicy
    wiedza co trzeba wymienic (cewka immobilizera ?).

    Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez
    sprawdzenia ile to naprawde pali gazu na setke :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-10-10 17:50:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-10 16:55, J.F pisze:

> [...]
    > wiedza co trzeba wymienic (cewka immobilizera ?).
    >
    > Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez sprawdzenia

    2ka kombi 2,0 jako służbowa na trasie potrafiła spalić około 14 benzyny
    na 100km - autko sprawne technicznie ;)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-10-10 18:20:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 10.10.2011 16:47, venioo pisze:
> [...]
    > tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
    > Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?
    jechał sobie sznur aut w deszczu przez taką średnio głęboką kałużę. W
    tym sznurku kolega służbową nubirą- chyba1- wszyscy przejechali bez
    problemów a jego nubira nałapała wody do cylindrów. już wiecej nie
    jeździła...

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-10-10 18:46:08
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-10-10 16:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
    >
    > Klime ma ?

    No niby ma, nawet podobno sprawna i nabita :)

> [...]
    > kochany lawete", ale mam nadzieje ze po tylu latach to juz mechanicy
    > wiedza co trzeba wymienic (cewka immobilizera ?).

    Costam w II chyba poprawili (mam nadzieje).

    > Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez sprawdzenia
    > ile to naprawde pali gazu na setke :-)

    Tylko jak to sprawdzic? Zalac gazu do pelna, przejechac setke i znowu
    zalac? :P Albo mnie albo sprzedajacemu ta opcja sie nie bedzie opłacała ;)

    A taki 1.6 106KM? Pewnie 9 w trasie i 10,5-11 w miescie.

    Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze
    nie licze :)

    --
    venioo
    gg:198909

  • 7. Data: 2011-10-10 19:33:46
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote in message
> [...]

    Moja zona jezdzi Nubira I 1.6 kombi (ja nia jezdzilem przez pierwsze 3 lata)
    i biorac pod uwage calosc - jestesmy z niej zadowoleni.

    > A taki 1.6 106KM? Pewnie 9 w trasie i 10,5-11 w miescie.

    Jadac 80km/h spalilem w trasie 300 km srednio 6,5l/100km (umowilem sie na
    konkretna godzine i wyjechalem za wczesnie :-), ale zwykle palila mi 8-9 w
    trasie i 12-13 po miescie (ale ja mam ciezka noge i krotkie trasy po
    miescie)

    > Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze nie
    > licze :)

    Napisze Ci tak - z Nubiry przesiadlem sie do Vectry B i nie bylem wcale
    zadowolony. Teraz czasem przesiadam sie do Nubiry z Vectry C i tu juz
    szczesliwy nie jestem ;-)
    Ale Nubira zawiodla tylko kilka razy (raz rozrusznik, 2x pompa wodna i 2x
    uszczelka pod glowica), pozostale to normalne zuzycie czesci. Auto pojemne
    jak na ta wielkosc - przewiozlem nia duza lodowke (180cm) w opakowaniu przy
    prawie zamknietej klapie.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2011-10-10 19:39:34
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Witam

    Kolega jeździ czymś takim, ma już zrobione 280kkm i jak na taki przebieg za
    taką cenę to chyba ciężko coś tańszego w eksploatacji znaleźć.
    Jak na razie to co trochę gumy w wahaczach przednich lub wahacze w całości
    raz na 10-15 kkm koszt około 200zł.- 300zł. Łożyska kół przy ok. 250kkm,
    klimatyzacja - niestety sprężarka to już większy wydatek chyba 800zł oraz
    chłodnica klimy raz na 5 lat.
    Blacha pada tylko tam gdzie było coś robione. Niestety środek bardzo mocno
    wyeksploatowany - schodzi lakier z klamek, trzeszczy itp.
    Dużo pali - na LPG ok 14-15 litr/100kkm (ma ciężką nogę). Problemy z
    wtryskiwaczami benzyny - konieczność czyszczenia ultradźwiękami.
    Moim zdaniem zupełnie fajne auto jak za takie pieniądze.

    Pozdrawiam
    Andrzej

    PS. Wydaje mi się że będzie Ci trudno znaleźć coś z małym przebiegiem

  • 9. Data: 2011-10-10 19:55:20
    Od: "tumek_pl" <t...@g...pl>

[...]

    Autko mocno niedoceniane - to tak w jednym zdaniu. Bardzo lubi LPG. Uważaj
    na blachy [ progi + stan podłogi ] lubią rdzewieć przewody paliwowe i
    hamulcowe. Myśle że przypadłości te same co lanos,samochód duży i bardzo
    wygodny. Omega w porównaniu do Nubiry to shit, no oczywiście oprócz tego że
    mniemniecki i wogóle.... Generalnie zależy za jaką cenę ale mocno i
    zdecydowanie POLECAM.
    tumek

  • 10. Data: 2011-10-10 20:31:40
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    > tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
    > Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?

    Zasadnicza wada - ekologiczna podłoga i progi. Gniją juz na prospekcie w
    salonie.

    hk