  • 1. Data: 2011-10-10 17:11:53
    Temat: Vectra C Kombi, wymiana amortyzatorow
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Hej,

    czy może ktoś wie, gdzie można w Opolu lub okolicach dać wymienić
    amortyzatory w Vectrze Kombi? Coby było szybko, porządnie i niedrogo ;-).

    Waldek, Vectra C, 1.9CDTI 110kW

  • 2. Data: 2011-10-10 17:27:06
    Temat: Re: Vectra C Kombi, wymiana amortyzatorow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    > czy może ktoś wie, gdzie można w Opolu lub okolicach dać wymienić
    > amortyzatory w Vectrze Kombi? Coby było szybko, porządnie i niedrogo ;-).
    > Waldek, Vectra C, 1.9CDTI 110kW

    Jeszcze dzisiaj? Będzie trudno. A jeśli jutro, to może KDB na Pużaka?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-10-10 17:38:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-10 17:11, Waldemar Krzok pisze:
    > Hej,
    >
    > czy może ktoś wie, gdzie można w Opolu lub okolicach dać wymienić
    > amortyzatory w Vectrze Kombi? Coby było szybko, porządnie i niedrogo ;-).
    ASO masz na Pużaka (tam gdzie Renault) oraz na Wrocławskiej (na
    przeciwko Karolinki).
    Tanio i dobrze, ale terminy mogą być w tym tygodniu długie: serwis
    specjalizujący się w oplu E. Grojca, Jełowa, ul Nadleśna (jakieś 15km od
    Opola w kierunku Kluczborka, praktycznie za Jełową skręcasz w lewo na
    budkowice, i 200m dalej - pierwsza w lewo, jakieś 300m i jest po prawej,
    za boiskiem)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-10-11 10:52:56
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.10.2011 17:27, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Jeszcze dzisiaj? Będzie trudno. A jeśli jutro, to może KDB na Pużaka?

    Dzięki. Chwilowo nie mam czasu, ale może uda mi się na zaprzyszły
    tydzień pojechać. Chwilowo nie mam czasu na nic.

    Waldek