eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <1way7esj2r3hi.ltpt9cmdkv4m$.dlg@40tude.net>
    <e...@t...no1>
    In-Reply-To: <e...@t...no1>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Mon, 28 Jan 2019 13:13:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 50
    Message-ID: <5c4ef239$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.186.98
    X-Trace: 1548677689 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 83.26.186.98:64532
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740364
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e4d82347-85cc-4df2-877b-8cdd00608c2f@tr
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Calkowicie rozladowanego to nie. Musialoby te 50-80A plynac.

    >Żeby naładować do pełna. Ale IMO nawet akumulator naładowany w
    >kilkunastu
    >procentach powinien zakręcić...

    Pytales o "do pelna" :-)

    >> Tak czy owak - godzina to IMO za malo.
    >> Ale powinien sie naladowac na tyle, zeby odpalic kolejny raz i w
    >> pare
    >> kolejnych godzin dosjc do pelni.

    >No właśnie... a nie naładował. Albo naładował, ale pobieranie 20 mA
    >(tyle
    >mam w spoczynku) przy -6 °C (tyle, zdaje się, było w nocy) skutecznie
    >ten
    >biedny akumulator zniechęciło do zakręcenia.

    IMO - przynajmniej z 10A powinien ladowac, przez godzine 10Ah, na
    nocke -1Ah - i powinien krecic.

    >> Troche za pozno - ale bylo sprawdzic napiecie na tej lidlowskiej
    >> ladowarce. To bys sie dowiedzial, czy rozladowany aku tak mocno
    >> obciaza, czy altek tak slabo laduje.

    >Wydaje mi się (jeszcze potwierdzę), że normalnie mam wyższe napięcie
    >ładowania w samochodzie. Jeśli tak jest, to znaczy, że akumulator
    >wziął
    >tyle, że alternator nie wydolił -- czyli wziął dużo, czyli powinien
    >się
    >naładować :)

    Dlatego bylo zmierzyc napiecie na lidlowskiej.
    Jakby bylo 13.4V, to bys wiedzial ze altenator laduje ponad 3.8A.
    A jakby bylo 13.9, to bys wiedzial, ze trzeba altka naprawiac :-)

    >> Obstawiam zwarta cele - jak sie ladowarka nie wylaczy,
    >> a po odlaczeniu napiecie szybko spadnie do ~11V, to bedziesz
    >> wiedzial.
    >Wyłączyła się, odłączyłem, poczekałem z 10 minut, zmierzyłem. 12,69
    >V.

    To tak w miare przyzwoicie, ale poczekaj jeszcze pare h.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: