  • Data: 2020-09-29 21:29:30
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-09-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Bardzo ci dziekuje za dyskusje.
    > Poniewaz po raz piaty powtarzasz te same banialuki,

    To jest moje zdanie, a banialuki, to wypisujesz Ty.
    I to że Ci się moje zdanie nie podoba, nie oznacza że mam obowiązek je
    zmienić, czy też odpowiadać na każdą na wymyślaną przez Ciebie na
    kolanie demagogię, totalnie oderwaną od przypadku braku OC.

    > To samo z negatywami samoprzedłuzania OC, tudziez z automatyzacja
    > zamykania poprzedniego - nie podałes zadnego sensownego przykładu
    > takich negatywów

    Podałem i to nie raz.
    Samoprzedłużanie się OC, zmusza mnie co roku do jego wypowiadania.
    Nie jest mi to do niczego potrzebne, bo i tak co roku ZAZWYCZAJ zawieram
    nowe OC, w pakiecie z AC.
    A kiedyś wręcz uniemożliwiło mi zakup AC, bo bez OC nie chcieli go
    sprzedać, drugiego OC również (takie zasady ma Link4).
    Inne oferty były dużo droższe.

    > Dla mnie EOT.

    Tak z kilka dni za późno - można było to zamknąć po kilku postach.
    Naprawdę nie musisz każdej dyskusji ciągnąć do upadłego.