  • Data: 2020-09-30 06:27:44
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-09-2020 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To sie nazywa analogia.

    To jak sobie na własne potrzeby coś nazwiesz nic nie zmieni.
    Dla mnie to demagogia z którą nie zamierzam dyskutować nawet.

    > Gdybys zrozumiał moja propozycje to bys wiedział, ze nie powoduje bo
    > pisałem wyrażnie ze nowa polisa automatycznie powinna zamykać stara.
    > Bez zadnego wypowiadania.

    To jest inny temat, z którym nie dyskutuję, bo nie mam wiedzy na ten
    temat, oczywiście generalnie sie zgadzam.
    Ale podejrzewam że to iż tak nie jest też ma swoje powody, tylko nie
    wiemy jakie.

    > O tym własnie pisze - czubek własnego nosa.

    Czyli tak jak Ty - czubek nosa olewacza.

    > A ja nie pisze o tym jak ty zawierasz, jak ja zawierram tylko o tym jak
    > to sensownie powinno wygladac dla wszystkich.

    Przy czym swój własny punkt widzeniu uznajesz że sensowny dla wszystkich
    - naprawdę nie możesz tego pojąć?

    > Ale wiesz ze jest nas tu dwóch? :)

    Tak ze trzy razy próbowałem już to zrobić, ale Ty z uporem maniaka
    domagasz się ode mnie kontynuacji i odpowiadania na wymyślane na kolanie
    banialuki.