  • Data: 2015-11-30 17:10:30
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Mon, 30 Nov 2015 15:38:38 +0100, "J.F."

    >Mam 4.5 letniego sgs2 z oled. Jedyny problem to widoczny na jasnym
    >tle taki duch w miejacu, gdzie jest normalnie wyświetlana belka
    >statusu . Natomiast nie zauważyłem żadnych martwych pixeli.

    Jest taki program - Display Tester,
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    mbosdev.displaytester

    oprocz testowania ma tez "Burn-in repair".
    O ile rozumiem - wyswietla na przemian jasne i ciemne i liczy na to ,
    ze roznice znikna.

    Smieszne troche, ze ktos to opracowal, szczegolnie w czasach LCD.
    Sila rozpedu, czy LCD tez sie "wypala" ?

    J.