    Subject: Re: OLED idzie pod strzechy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <565ee52d$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Wed, 2 Dec 2015 13:56:07 +0100

    W dniu 2015-12-02 o 13:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Nie kupuje - ale chetnie sie dowiem, czy to czarny PR, czy komus
    > rzeczywiscie przeszkadza.
    >
    > Zobacz ze na te swietlowki i ledowki tez troche osob narzeka ... tez
    > czarny PR producentow zarowek ?

    Ja narzekam, a co?
    Ale uważam (wierzę), że to kwestia widma źródła światła. Jedne taśmy LED
    toleruję, a nawet mi się podobają, inne nie za bardzo. I wiem, że przed
    kupnem trzeba po prostu popatrzeć jak świecą - czy mi to odpowiada, czy
    nie? Ale to kwestia moich upodobań/czułości na poszczególne składowe czy
    jak tam to nazwać. Jednym pasuje to, innym tamto. Taśma świecąca na
    maksa (bez żadnej regulacji) wzbudza we mnie jakiś niepokój, a
    ściemniana PWM jest obojętna. Fakt, inna lokalizacja itd, ale jak są
    jedynym źródłem światła to tak właśnie jest. Taśmy są inne.
    A to, co ten gościu pokazuje, to za przeproszeniem... no jak RoMan
    napisał. Ale szkoda słów i nerwów.

    Pozdrawiam

    DD