  • Data: 2012-07-23 17:47:34
    Temat: Re: [OT] 4x4 UAZ
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kup sobie suzuki samurai. Samochod swietny w terenie ale i do miasta czy w dluga
    trase da sie nim w razie potrzeby jechac (nie, nie jest wygodny ale raczej
    niezawodny). Jesli chcesz sie bawic w "dlubanie" to do Suzuki znajdziesz chyba kazda
    mozliwa czesc na ebayu. Mozliwosci modyfikacji nieograniczone. Chyba ze jakiegos
    innego powodu chcesz koniecznie akurat tego UAZa.

    Też o Samuraju pomyślałem, żeby podpowiedzieć jak pytanie autora wątku
    przeczytałem;
    -mały budget; Samuraj, Frontiera, Niva,
    -trochę większy; Patrol, Pajero i LandCruiser ale krótnie,
    -najlepsze LandRover Discovery i Defender,
    -sam top to Mercedes G

    Każdy stopień już pewnie w granicach 10-20tyś do kupienia i tylko
    naprawy/modyfikacje coraz droższe i mniej popularne.
    UAZ może być mało popularny więc i niezbyt wdzięczny do takiej zabawy.