  • Data: 2019-08-07 10:03:27
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Michal M. Lechanski <m...@d...eu> wrote:

    > Czy istnieją serwisy mające podobne ceny jak Ali gdzie można PayPalem
    > płacić? Wolałbym nie podawać danych konta Chińczykom...

    Na zadane pytanie nie odpowiem, bo nie wiem, ale jeśli nie chcesz podawać
    danych Chińczykom (słusznie), to banki (na pewno mBank, ale wątpię, że
    tylko on) oferują karty wirtualne do płatności elektronicznych. Ustawiasz
    sobie kwotę dostępną na takiej "przedpłaconej" karcie i nic ponad tę kwotę
    z konta nie zejdzie. Mam taką kartę (w Euro) i używam do różnych dziwnych
    płatności w miejscach, gdzie można lub trzeba podać dane karty (Amazon,
    Aliexpress / Ebay, Hive / Lime, Uber).