  • 11. Data: 2016-02-19 17:50:38
    Temat: Re: [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/18/2016 4:59 PM, Marcin wrote:
    > Moze ktos poleca jednak cos innego?
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    ja polecam mediafire.com
    <rs>

  • 12. Data: 2016-02-22 22:18:17
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-02-19 16:21, WAM pisze:

    > Tylko 7 na domownika :)

    Ale jak tym potem zarządzać? Trzeba by mieć bazę (i ją utrzymywać) które
    dane są na którym koncie i kto ma do niego pełen dostęp:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2016-02-22 22:25:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Feb 2016 22:18:17 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Ale jak tym potem zarządzać? Trzeba by mieć bazę (i ją utrzymywać) które
    >dane są na którym koncie i kto ma do niego pełen dostęp:)
    Nie ma potrzeby. Na wszystkie pliki z wszystkich kont dajesz
    uprawnienia na konto główne użytkowane na codzień. I o kontach
    pomocniczych możesz właściwie zapomnieć.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2016-02-24 20:47:11
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-02-22 22:25, WAM pisze:
    > Nie ma potrzeby. Na wszystkie pliki z wszystkich kont dajesz
    > uprawnienia na konto główne użytkowane na codzień. I o kontach
    > pomocniczych możesz właściwie zapomnieć.

    OK. Dostane pelene urpawnienia do katalogow i plikow z innych kont na
    "glowne" konto. To rozwiazuje problem praw ale jest jeszcze problem
    wielkosci. Np. na dysku mam katalog zajmujacy 70 GB. Jak go latwo
    wrzucic w chmure oraz jak zapewnic autosynchronizacje. Zrobie jakas
    zmiane na lokalnym dysku to jak ta zmiana (automatycznie) sie zreplikuje
    do chmury? Da sie w aplikacji google podpiac wiele kont zeby np. katalog
    zajmuajcy lokalnie ok 500 GB wrzucil sobie w chmure dzielac na konta a
    do tego pozniej umial to synchronizowac?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2016-02-24 22:18:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 24 Feb 2016 20:47:11 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >zajmuajcy lokalnie ok 500 GB wrzucil sobie w chmure dzielac na konta a
    >do tego pozniej umial to synchronizowac?

    Myślałem że chcesz przechowywać "stałe" dane a nie je nieustannie
    zmieniać :)

    W aplikacji można ustawić tylko 1 konto. Oczywiście zmianę pliku może
    zrobić dowolny użytkownik który ma uprawnienia i synchronizacja się
    odbędzie ale nie jestem pewien jak będzie z zajętością konta,
    prawdopodobnie tylko właściciel będzie miał zużytą pojemność a nie
    ostatni edytor ale pewności nie mam. Próbowałem coś przeanalizować z
    zajętością kont ale jedyny wniosek jaki mi się udało wyciągnąć to to
    że mocno się tam te pojemności mieszają. Korzystam w kilka realnych
    osób, nie dzielimy na wirtualne twory bo nam wystarcza 15 GB a
    właściwie już 19 GB na osobę i nie ma problemu ze współedycją,
    synchronizacją itd ale za pojemność przy dużej rotacji plików nie
    ręczę :)

    WAM

  • 16. Data: 2016-02-25 10:33:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 24 Feb 2016 20:47:11 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > zajmuajcy lokalnie ok 500 GB wrzucil sobie w chmure dzielac na konta a
    > do tego pozniej umial to synchronizowac?

    To może użyć https://www.myhuayra.com/ ?

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]