    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <jld2hu$25n$1@news.dialog.net.pl> <jletdf$kba$1@inews.gazeta.pl>
    <jlf71n$3j3$1@inews.gazeta.pl> <jlf7gg$31b$1@news.dialog.net.pl>
    <jlfj3n$o4t$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b845e$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <jlg13d$gqc$1@news.dialog.net.pl> <jlglsa$l72$1@inews.gazeta.pl>
    <jlsu61$om0$1@inews.gazeta.pl> <jlturt$bgq$1@inews.gazeta.pl>
    <jlu409$2en$1@inews.gazeta.pl> <jlu4sa$pr2$1@inews.gazeta.pl>
    <jluqmm$f82$1@inews.gazeta.pl>
    <4f830cfc$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <jlvabq$s3k$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa
    Date: Mon, 9 Apr 2012 21:34:51 +0200

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jlvabq$s3k$1@inews.gazeta.pl...
    > Ty za to masz jeszcze jeden dziń ferii.
    > W godzinach pracy, owszem. Ale tu nie o tym mowa.
    > Ale czego znowu nie zrozumiałeś z moich poprzednich wypowiedzi? Może
    > przeczytaj wątek od początku, tym razem dla odmiany ze zrozumieniem.

    Ale co tu specjalnego do zrozumienia?
    Praca powinna być 8 godzin a potem zapominasz o niej i w domu spokojnie z
    sąsiadem piwkujesz oglądając meczyk w ogródku przed domem a obok dzieciaki
    się bawią i na grillu steki leżą.
    Tak pamiętam było w latach 70-80 jak się na państwowym robiło (pomijając
    grill, steki i meczyki w TV na ogrodzie).
    Teraz tak nie jest, jest lepiej ;)
    Znajdź więc robotę, gdzie nie będziesz musiał być pod telefonem i 8 godzin
    pracy tylko.
    Mało płacą w takich.. cóż... Tak więc dopuki Polska jest można powiedzieć
    euro-chinami, trzeba albo wyjechać do bardziej bogatych krajów, choć praca w
    DE czy F też tego nie gwarantuje, albo być bardziej dostępnym..
    Nie chciałem lapa, to samo co Ty mówiłem, ale jednak jest lepiej. Wolę lapa,
    którego odpalę na 30 minut 1-2 razy w tygodniu, czy telefon odebrać i w 5-10
    minut wszystko poustawiać niż zapiedzielać do roboty na 2-3 godziny. Ja
    praktycznie już nie jeżdżę, chyba że nóż na gardle.
    Kwestia jeszcze ustawić szefa aby z każdą pierdołą nie dzwonił i już jest
    dobrze.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez