    From: I.Tichy <i...@...tichy.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Jaki kurier do wysyłki aparatu?
    Date: Fri, 30 Jan 2015 14:38:35 +0100

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    >Teoretycznie każdy kurier rzuca paczkami. Niemniej jeżeli cię to
    >przekona, to firma produkująca serwery w Niemczech (Thomas-Krenn) wysyła
    >kompletne serwery przez UPS. Dyski też są delikatne. Niemniej i tak je
    >solidnie pakują.

    Myslisz, ze wybrali dlatego UPS z tego wlasnie powodu? Sadze, ze wyciagasz
    zle wnioski.

    Pewnie dlatego jest UPS, ze dali dobra cene albo wujek szwagra mial
    kontakt. Rownie dobrze moglby byc np. FeDex czy DHL, bo i tak potem
    przy takim partnerze jak Thomas-Krenn umowy i warunki sa ustalane
    indywiduanie.