eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaObiektyw makro M42 do statycznych obrazów - kilka eksperymentów › Re: [OT] Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów - kilka eksperymentów
  • Data: 2016-08-02 12:48:58
    Temat: Re: [OT] Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów - kilka eksperymentów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-02 12:40, XX YY wrote:
    > dziala wszystko ok
    > nawet bateria nie jest rozpakowana
    > nie potrzebuje , ale nie sprzedjae , moge ofiarowac

    Nie nie, dlatego mówie sprzedaj. Żeby motywację zdobyć na te kilka
    kroków na pocztę.

    720UZ pomimo swojej badziewności optycznej (w mojej nietrafionej ocenie)
    był aparatem który dzieciaki opanowały od reki. Miałem też przez chwile
    Olympusa EP1 (bodaj) i tam szło to strasznie opornie.

    > Z tym ze jak pisze nie jestem pewien czy to dokladnie ten model , nie pamietam
    oznaczenia

    Więc wyceń motywator :D

    > W kazdym razie jedno jest pewne - do macro sie nie nadaje , krajobraz - jako ,
    tako.

    Tak wiem, kupiłem go "do wszystkigo" i okazało się że dobrze wychodza
    tylko zdjęcia z dużym hałasem kolorów i z tego też powodu zapadła
    decyzja o zakupie A3000 (który jest chyba rownie debilny jeśli chodzi o
    firmware jak przeciętna chińska podróbka iphone...).