  • Data: 2018-01-04 15:01:15
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jan 2018 03:46:18 -0800 (PST), fir wrote:

    > wszystkie te punkty wyzej (moze poza tymi 'osobistymi' ) są fałszywe i nieststy
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    > ad 1 - okropna bzdura

    > mikrosoft nie uwaza winapi za obsolete - winapi to jadro systemu i mz tworzy na nim
    wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i chyba
    zdaja sobie z tego sprawe

    Może wyjmij głowę ze średniowiecza? To, że używasz XP nie oznacza, że czas
    stanął w miejscu. To była oprawda dekadę temu.
    Po WinAPI nastało WinRT, a teraz jest rozszerzone do UWP:

    https://docs.microsoft.com/en-us/uwp/

    WinAPI leży i już lekko śmierdzi.

    > ad 2 - tragiczna bzdura
    >
    > winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą pisac elkkie
    zgrabne apki na windowsa

    Tu akurat popisałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem, w sumie
    nic nowego. Programista aplikacji na Windows to nadal ...getto Windows.

    > ad 4 - tragiczna bzdura
    >
    > gdyby ms nie chcial winapi to mogl probowac je wywalic wiele lat temu, nie wywalil
    go nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    Nie może, bo odciąłby się od tony softu, to wybór biznesowy a nie
    projektowy. Wsteczna zgodność, słyszałeś o tym?

    > ad 5 - idiotyczne wnioskowanie
    > ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to jadro win 10

    Jeden z elementów, a nie jądro.

    https://www.youtube.com/watch?v=MCFjbXa2lao

    > (odstraszjac madrzejszyc [ble, ble, ble, ble] zgadywania itp)

    Miałeś już iść w cholerę, idź zatem.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka