  • 21. Data: 2010-07-16 22:22:20
    Temat: Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-13 12:42, Miecio pisze:

    > Czy to możliwe, że dealer sprzedaje motory jako demo które wcześniej
    > używanie były w wyścigach BMW Cup? (dealerzy mieli swoje zespoły które
    > wystawiali w rozgrywkach)

    Jak widać możliwe. Ale co mu można zrobić.

  • 22. Data: 2010-07-16 23:21:25
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >Pomimo rozszerzania się zjawisk, o których piszesz. Uważam że
    >ogłaszanie śmierci języka jest przedwczesne. BYNAJMNIEJ według mnie ;)

    Ojtam;) Ja nie oglaszam tylko wieszcze;)

    >Ja pierdziu.. to w SJP teraz sa komentarze jak w naszej klasie i
    >fejsbuku?!

    Znalazlem kiedys taki, w ktorym byly;)

    >Az mi sie jeszcze jeden Zyd przypomnial. Ten od Hrabiego Aleksandra

    Mnie tez i ten skojarzyl sie jako pierwszy;) Ale i on z malej litery,
    z wielkiej tylko wtedy gdyby to byl pan Kleks, albo jak u hrabiego na
    poczatku zdania (i wiersza) ;)
    No i to by bylo na tyle o motorach;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2010-07-17 20:13:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > n...@s...com wrote:
    >
    > Zaprawde, wydaje mi sie, ze o niebo lepsza byla sytuacja, kiedy 98%
    > populacji nie umialo pisac w ogole, przynajmniej nie kaleczyli.

    mam rozumiec, ze w potocznym jezyku nie moge powiedziec "i do zyda" w
    rozumieniu "do sprzedania"...?

    ... bo sie zgubilem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 24. Data: 2010-07-17 20:41:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie wiem jak w tym silniku, ale patrzac na fiszki nic zaskakujacego nie
    > widze, wiec powiem, ze miedzy 0,5-1 godzina pracy, na 90% pewnie oleju nie
    > bedzie trzeba spuszczac. Tylko jedna uwaga - znam takich maniakow, ktorzy
    > tarcze sprzeglowe maczaja w oleju na 2 doby przed montazem (ja czekalem ze
    > 30min:P).

    chyba to wyciągne i zobacze co tam mnie tak wkurza...

    Drgania, bardzo silne podczas próby jazdy z prędkością obrotową mniejszą niż
    3krpm. Niepokojąca "twarda" praca silnika ustająca po wcisnięciu sprzęgła.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 25. Data: 2010-07-17 20:52:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > chyba to wyciągne i zobacze co tam mnie tak wkurza...

    Jak postawisz na bocznej podstawce to nawet oleju nie trzeba spuszczac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 26. Data: 2010-07-18 06:50:26
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - ?ciema dealerów??
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    >mam rozumiec, ze w potocznym jezyku nie moge powiedziec "i do zyda" w
    >rozumieniu "do sprzedania"...?

    matko jedyna, a czemu nie?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 27. Data: 2010-07-18 10:15:46
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - Âściema dealerĂłw??
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > matko jedyna, a czemu nie?;)

    no wlasnie - czemu? ;) O tym przeciez jest ten podwatek ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE