    Subject: Re: [OT] Re: Mały dobry .
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 12 Oct 2018 15:24:59 +0200

    W dniu 2018-10-12 o 13:56, Kris pisze:

    > Wyżej epitetami poleciałeś nie wnikając w okoliczności a tu próbujesz dodatkowe
    warunki dodawać

    Co ty pieprzysz? Poczytaj sobie jeszcze raz, jak tępak udowadniał, że
    znaki mają pierwszeństwo przed sygnalizacją świetlną. Jak dowodził, że
    znaki nie obowiązują tylko na jezdni, przy której są ustawione, ale na
    całej drodze oraz drogach dla rowerów przebiegających w pobliżu. A
    tytuły wątków zmienia tak często, że można się pogubić.
    W jakie okoliczności jeszcze chciałbyś wnikać?

    > A przypomnę ze sam się niedawno przyznałeś że łamiesz przepisy ruchu drogowego.
    > więc weź na klatę matoła, debila, tępaka itp

    Nie mogłem się przyznać do łamania przepisów, bo nigdy przepisów nie
    łamię, _zawsze_ jeżdżę zgodnie z przepisami. Jest tylko jeden wyjątek:
    często olewam bzdurne ograniczenia prędkości.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/