  • Data: 2019-10-11 12:07:22
    Temat: Re: [OT] Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 października 2019 08:13:15 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > To takie proste.
    > Zachowuj sie tak jakbys _mial_ Ojca w AK :)

    Czyli, podsumowując:
    - wypowiadaj różne opinie bez uzasadnienia
    - na prośbę o uzasadnienie odpowiadaj pytającemu, że jest głupi
    - często w dyskusjach technicznych podkreślaj różnicę wieku
    pomiędzy Tobą, a tym z kim rozmawiasz, najlepiej stosując przy tym
    pogardliwe określenia w rodzaju "chłoptaś", albo upominające
    uogólnienia typu "wy, młodzi".
    - opowiadaj wszystkim dookoła, że Ty jesteś mądry i mówisz prawdę,
    a osoby wokół Ciebie to idioci. To pomoże zwiększyć Twój autorytet.
    - kiedy ktoś zwróci Ci uwagę, że powiedzenie komuś, że jest głupi,
    jest formą obrażania tej osoby, odpowiedz, że to nieprawda, i że
    realizujesz misję "obnażania głupoty" i "głoszenia prawdy".
    - nigdy, ale to przenigdy, nie przyznawaj się do błędów.

    Jestem pewien, że żołnierze Armii Krajowej właśnie o to walczyli.