  • Data: 2012-07-29 17:13:29
    Temat: Re: [OT] Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 16:40:13 +0200, no+spam napisal:

    > Ścisłowcy raczej ograniczyliby się do punktów za wkład merytoryczny,
    > które byłyby fałszowane pozamerytorycznymi głosami osób wrażliwych na
    > formę (cf. SO). To prawda, zapewne doskonałej równowagi by nie było.

    Skrajni ścisłowcy mogliby uznać treści merytoryczne za niekompatybilne
    z konkursem popularności.

    > Oczywiście przedpiśca uwzględnia różnicę między systemem punktowym
    > scentralizowanym (Elektroda), być może obligatoryjnym, a rozproszonym,
    > całkowicie dobrowolnym (mam WoT w wyszukiwarce, ale używam sporadycznie)?

    Nie znam elektrody, ale podobne rozwiązanie działa na Stackoverflow. Cierpi
    w pewnym stopniu na ten sam problem co WOT ("bezpieczne strony" vs.
    niepopularne, plus aspekt biznesowy), ale niektórzy sobie chwalą.

    Edek