  • Data: 2012-07-29 19:43:21
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29-07-2012 16:06, Jacek wrote:

    > Kolega ma te same poglądy, co pewien moderator z elektroda.pl.
    > Gratuluje.
    Ale widziesz roznice pomiedzy tagowaniem a banowaniem ?

    > Z takimi kryteriami, to dopiero byloby popieprzone.
    > Może podasz przykłady punktowania wg Ciebie?

    Np. ocena od -5 do 5. Przy czym mozna uwzglednic wage dla wystwiajacego
    ocene. Np. Jesli oceniam RM na 0 to jego oceny wogole by nie byly
    uwzgledniane w sumarycznej ocenie posta ktorego filtruje.

    Zalozmy iz jest 5 osob

    A, B, C, D, E

    Przypisalem im ocene A=1, B=0, C=5, E=3

    Ktos pisze posta

    A ocenia na 1
    B ocenia na -5
    C ocenia na 4
    E nie ocenia.

    Sumaryczna ocena jest 21 czyli bardzo wartosciowy.

    Ale jesli ktos ocenia uzytkownikow A=3, b=3, C=3 itd

    to w jego przypadku post bedzie oceniony na -2 czyli nisko.

    Uwzglednilem podzial kryteriow dlatego ze np. dla mnie wylacznie jest
    istotna merytoryka, ale np. dla wspominanego przez Ciebie moderatora juz
    brak kropki jest problemem.

    Pozdrawiam

    Marek