  • 11. Data: 2010-04-13 21:26:22
    Temat: Re: [OT] Re: jak szybko znaleźć komponent / altium 2009
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 13/04/2010 00:57, sundayman wrote:
    > Ale to dość proste jest, nie drmatyzowałbym. Altium jest imho dość
    > prosty (no, chyba że to przyzwyczajenie). Więcej problemów jest z
    > szybkimi zmianami jakichś ustawień, to rzeczywiście trzeba
    > grzebać w opcjach, no ale z drugiej strony sporo ich jest...
    >
    > Mnie brakuje w tej chwili mozliwości "odwrócenia" płytki, tak , żeby
    > można ją widzieć "od tylu".

    Sprobuj VB ;-)

    > Chociaż nawet nie tak - ta opcja jest w widoku 3D, tylko że moja karta
    > graficzna nie jest obsługiwana... :)
    > A zamiast robić to w jakichś "direct x"-ach itp , można by to zrobić
    > "normalnie", na każdą kartę...

    'Normalnie' robi sie mocno wolno przy duzych plytkach. Odkad zrobili
    DirectX duuuzo wygodniej pracuje sie z duzymi plytkami.

    --
    Jerry1111

  • 12. Data: 2010-04-13 22:55:58
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    dobra, a w takim razie, czy mozna jakos obrócić płytke o 90 st ?

  • 13. Data: 2010-04-14 00:33:10
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > dobra, a w takim razie, czy mozna jakos obrócić płytke o 90 st ?
    albo nawet o 180 ("do góry nogami") ?

  • 14. Data: 2010-04-14 20:07:11
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 14/04/2010 01:33, sundayman wrote:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > albo nawet o 180 ("do góry nogami") ?

    Ctrl-A, MM, spacja ?

    PS: Nie masz supportu do AD? Z reguly daja 12 m-cy za darmo po kupieniu
    programu, a potem wliczony w upgrade. Ale to zalezy od dystrybutora (a
    nie wiem jak Evatronix dziala).

    --
    Jerry1111