  • 1. Data: 2010-04-11 12:26:28
    Temat: TV LCD LG odtwarzanie z USB????
    Od: "ster" <s...@o...pl>

    Jeszcze długo nie zamierzałem kupować telewizora LCD ale przez przypadek
    trafiłem na filmiki na YT pokazujące możliwość odtwarzania filmów z
    pendrajwa na telewizorze! czy to możliwe ?

    http://www.youtube.com/watch?v=NHsIb2mjUvA&feature=r
    elated

    czy w TV trzeba coś odblokowywać żeby mieć tą funkcję dostępną?, jakie
    formaty czyta taki telewizor po odblokowaniu?
    czy tracę gwarancję ?

    pozdrawiam i mam nadzieję że to właściwa grupa do tych pytań :)
    planuję kupić najtańszy TV HD LG LH3000...

  • 2. Data: 2010-04-11 13:04:36
    Temat: Re: TV LCD LG odtwarzanie z USB????
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-11 14:26, ster pisze:

    > Jeszcze długo nie zamierzałem kupować telewizora LCD ale przez przypadek
    > trafiłem na filmiki na YT pokazujące możliwość odtwarzania filmów z
    > pendrajwa na telewizorze! czy to możliwe ?

    -> pl.rec.kino-domowe

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-04-11 15:33:21
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    ster wrote:
> [...]
    >

    > czy w TV trzeba coś odblokowywać żeby mieć tą funkcję dostępną?, jakie
    > formaty czyta taki telewizor po odblokowaniu?

    wile LCD i plazm LG odtwarza DiVx'y z usba, lepsze modele odtwrzają nawet
    je w HD.
    poczytaj na stronie LG

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-04-12 05:59:16
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    LH3000 ma zablokowane funkcje video. Aby odblokować nalezy wejść w menu
    serwisowe. W tym celu należy wcisnąć jednocześnie klawisze OK lub MENU na tv
    i pilocie. Jeżeli wersja softu jest niższa niż 3.40 to pojawi się monit o
    podanie hasła. Domyślnie są to 4 zera. Potem w pozycji OPTION3 należy
    zmienić odpowiednią wartość na SD bo ten model nie obsłuży HD.
    Jeżeli wejście do menu serwisowego jest zablokowane można kupic pilota
    serwisowego lub zainstalować aplikację Total Irremote w telefonie Nokia z
    irdą i za jego pomocą odblokować TV.

    Sugeruję zachować rozsądek wprowadzając zmiany w ustawieniach bo jak coś
    pójdzie nie tak to TV może juz nie wstać po ponownym uruchomieniu.

    PC