  • 1. Data: 2010-04-11 17:46:55
    Temat: Re: System operacyjny na uC, ze stosem TCP/IP
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    __Maciek pisze:
    > Mam takie pytanie, kiedyś wygrzebałem fajny systemik jak w temacie.
    > Niestety teraz nie mogę go znaleźć ponownie. W nazwie było "conte-coś"
    > jakiś taki Contax, Contessa jakoś tak to brzmiało, ale mimo usilnych
    > starań, nie udało mi się nic wyguglać.
    > Czy ktoś może mi pomóc?

    Kon-tiki? Ale to chyba na emulatory Amigi albo Atari.

  • 2. Data: 2010-04-11 18:04:20
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 11 Apr 2010 19:46:55 +0200 Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    napisał:

    >Kon-tiki?

    O właśnie ten. Dzięki stokrotne!

    > Ale to chyba na emulatory Amigi albo Atari.

    Żadna tam Złomiga. Jak najbrdziej embedded. Zresztą sobie zobacz:
    http://www.sics.se/contiki/about-contiki.html

  • 3. Data: 2010-04-11 20:30:25
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    __Maciek pisze:

    > O właśnie ten. Dzięki stokrotne!

    > Żadna tam Złomiga. Jak najbrdziej embedded. Zresztą sobie zobacz:
    > http://www.sics.se/contiki/about-contiki.html

    Widzę i port na Atari też tam jest :)

  • 4. Data: 2010-04-13 00:17:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

    > Widzę i port na Atari też tam jest :)

    Rzecz jest w C, więc to chyba łatwo jest dostosować do dowolnego CPU?