  • Data: 2017-12-31 17:44:58
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/31/2017 3:40 PM, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Tak, oczywiście, w każdym opuszku palca obu rąk musiałem mieć metalową
    > drzazgę. Jakoś tak fajnie się powbijały pojedynczo w każdy i ładnie
    > zagoiły i potem automagicznie równocześnie wszystkie w tym samym czasie
    > wylazły po 30 latach. Ja wiem że można za wszelką cenę chcieć pewne
    > sprawy obalać...

    Mialem przez wiele lat kawałek stalowego oplotu wbity w udo. Pojedynczy
    drucik nie większy niz ułamek mm, po miesiącu otoczył się jakimś
    zwapnieneim i zapomnialem, choć doskonale pamiętam jak mi to cholerstwo
    sie wbiło. Pewnego dnia zniknąl. Być może sie rozpuscił. Nie widziałbym
    nawet gdybym kiedys nie wyczuł go właśnie magnesem.

    > A jakie mam kompetencje żebym cokolwiek w tej sprawie próbował
    > wyjaśniać?

    Ludzkie. Ciekawośc się to nazywa.

    > No tak, ale kto teraz takiego routera nie ma?

    Nie przesadzaj że nagle jesteś sceptyczny. Widziałeś kiedys kogoklwiek
    bez wifi? Ona tez nie. Po h... drążyć temat. Wykrywa i już. Metafizycznie.

    > Sam sobie wymyślaj. Nawet możesz mieć rację, tylko że póki co tego się
    > nie zbada nawet. Chociaż może jeszcze znów zacznę to odczuwać?

    Czyli nie masz nic. Ani hipotezy ani dowodu. Zaciekawiło mnie po co
    podnosisz niemierzalny temat w tej dyskusji? Czy to kwestia przeknania
    religijnego że sa na tym świecie rzeczy które ... itp bzdury?

    > Ale może ktoś jeszcze też tak ma tylko tak samo jak ja nie zwraca na to
    > uwagi?

    Tak, ja i kilku moich kolegow mielismy "ciała obce" w wyniku
    dziubdziania w okolicy elektroniki na codzień.