  • Data: 2015-09-29 22:49:07
    Temat: Re: [OT] Tumanisci
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-29 22:14, Sebastian Biały wrote:

    > I w jaki sposób oceni czy warto uczyć prawa czy matematyki w szkole?
    > Albo inaczej: w jaki sposob oceni czy warto uczyć całek czy historii
    > prawa w Albanii? Bo to się pi x drzwi zawsze sprowadza do kompromisów.
    Nie wiem w jaki sposób oceni, ale zapewne koleżka po politechnice
    specjalizujący się np. we wspomnianej teorii obwodów nie zrobi tego
    lepiej. :-D

    > Specjalisci od zarzadzania czasami powinni też wiedzieć czym zarzadzają.
    Absolutnie się z tym zgadzam. Powiem więcej, IMO zawsze powinien
    wiedzieć czym zarządza. Ale też nie może być tak, że "wybitny
    specjalista w danej dziedzinie" kierujący np. jakimś instytutem PAN-u
    nie wie jak radzić sobie z ludźmi którzy tam pracują, nie zna jako-tako
    prawa (np. przetargi) czy też nie wie jak np. zaplanować wydatki na
    remont wind lub kibli.

    > To nie sa łatwe warunki do spełnienia jak sie okazuje
    > po wielu poprzednich przykładach wysokich stanowisk w men.
    Nie są to łatwe warunki, ale w sam raz w przypadku wysokich stanowisk w
    MEN tudzież w innych organach administracji państwowej i samorządowej
    kompetencje nie są jedynym kryterium rozpatrywanym przy wyborze
    kandydata. :-D Chyba nawet nie są kryterium najważniejszym. :-D