  • Data: 2011-05-23 15:50:11
    Temat: Re: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: Szyk <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja gdzieś przed rokiem 2005 przesłałem im wiadomość w której zwracałem
    im uwagę na problemy z ich książkami. Z tego co pamiętam, to pisałem:
    1) w książce Język C++ B. Stroustrupa brak dokładnego spisu treści - co
    pozostaje dziwactwem w ręcz nie spotykanym w książkach tego kalibru
    2) wydawali dobre ale bardzo stare książki

    I z tego co pamiętam, to jedyne co mi odpisali, to coś w stylu:
    "Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszej oferty dostępnej w naszej
    księgarni internetowej [tu adres]".