  • 51. Data: 2011-08-05 07:57:45
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j1ftkp$oju$2@inews.gazeta.pl>:

    > ... inne imprezy, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają
    > korzystania z drogi w sposób szczególny...

    > Szczególny....

    Rozumiem, że w świecie Shreka pielgrzymki "zasuwają" autostradami -- nie mam
    więcej pytan...

    --
    Tomasz Nycz

  • 52. Data: 2011-08-05 08:15:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2011 20:16, Shrek pisze:

    > Mają prawo...

    Nie.

    > Sorry winnetou:
    >
    > Art. 65h. 1. Przepisy art. 65-65g nie dotyczą procesji, pielgrzymek i
    > innych imprez o charakterze religijnym, które odbywają się na drogach na
    > zasadach określonych w:

    Ale ruch kolumn pieszych określa artykuł 12, a ten nie jest wyłączony
    przez 65h.

    > LOL;) Pozwij ich do sądu - zobaczymy tą twoją prawdę;)

    Zważywszy, że powoływałem się na przepisy biblijne - w grę wchodzi sąd
    boży. Biorąc pod uwagę niedawne rozjechanie jakiejś pielgrzymki - zapadł
    wyrok na niekorzyść pielgrzymujących.

  • 53. Data: 2011-08-05 08:20:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2011 07:02, Shrek pisze:

    > Trzeba sprawdzić w powołanej ustawie (konkordacie?). Dolary przeciw
    > orzechom, że tam stoi napisane, że pielgrzymki mają prawo łazić po
    > drogach publicznych niewyłączonych z ruchu.

    Nie.

  • 54. Data: 2011-08-05 08:27:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-02 22:52, to pisze:
    > begin Hinek

    > To po prostu zwykli egoiści, którzy uważają, że ich wierzenia i rytuały
    > są ważniejsze niż codzienne potrzeby tysięcy ludzi, którym utrudnią życie
    > swoim "miłosiernym" pochodem.

    Pogadaj z kimś kto mieszka w częstochowie. Tam dopiero mają masakrę i to
    przez cały miesiąc.

    Ale z drugiej strony trzeba być wyrozumiałym, młodzież musi sobie
    pobzykać, napić się - ogólnie wyszumieć.

    A.

  • 55. Data: 2011-08-05 08:29:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    halo-w-pielgrzymow-11-osob-rannych,1,4811412,region-
    wiadomosc.html

    > A strzały? było słychać strzały?

    Nie, to na pewno kamikadze. Niektórzy mają takie hobby, że lubią w coś
    przywalić. Jedni w pielgrzymów inni w ziemię a jeszcze inni w ościeżnicę.

    A.

  • 56. Data: 2011-08-05 11:22:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Friday, August 5, 2011, 7:02:05 AM, you wrote:

    [...]

    > Trzeba sprawdzić w powołanej ustawie (konkordacie?). Dolary przeciw
    > orzechom, że tam stoi napisane, że pielgrzymki mają prawo łazić po
    > drogach publicznych niewyłączonych z ruchu.

    Ależ mają prawo. Tylko, że to prawo nie zwalnia z podporządkowania się
    art. 12 PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2011-08-05 18:48:04
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 11:22, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ależ mają prawo. Tylko, że to prawo nie zwalnia z podporządkowania się
    > art. 12 PoRD.

    Myślę, że jakby mieli się poruszać na zasadach ogólnych, to nie było by
    to napisane w artykule o _sczególnym_ wykorzystaniu drogi.

    Shrek.

  • 58. Data: 2011-08-05 18:48:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 07:57, 'Tom N' wrote:

    > Rozumiem, że w świecie Shreka pielgrzymki "zasuwają" autostradami -- nie mam
    > więcej pytan...

    Raczej nie. Ale ciekawy jestem skąd ten wniosek?

    Shrek.

  • 59. Data: 2011-08-05 18:49:55
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 08:15, Andrzej Ława wrote:

    > Zważywszy, że powoływałem się na przepisy biblijne - w grę wchodzi sąd
    > boży. Biorąc pod uwagę niedawne rozjechanie jakiejś pielgrzymki - zapadł
    > wyrok na niekorzyść pielgrzymujących.

    I jak to się ma do tego, że ktoś niby cię okrada?

    Shrek.

  • 60. Data: 2011-08-05 18:55:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Friday, August 5, 2011, 6:48:04 PM, you wrote:

    > Myślę, że jakby mieli się poruszać na zasadach ogólnych, to nie było by
    > to napisane w artykule o _sczególnym_ wykorzystaniu drogi.

    Po raz kolejny: tamten artykuł dotyczy procedur uzyskiwania zezwoleń a
    nie organizacji ruchu kolumny. Gdyby organizacja kolumny nie podlegała
    art. 12 PoRD, to byłoby to jawnie podane.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl