  • 71. Data: 2011-08-05 23:06:05
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:1157358133.20110805203654@pik-net.pl...

    > No to bądź łaskaw wyjaśnić, co nam próbujesz przekazać.

    Pewnie że żadne ziemskie prawa nie dotyczą katoli.

  • 72. Data: 2011-08-06 08:24:18
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 20:36, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No to bądź łaskaw wyjaśnić, co nam próbujesz przekazać.

    Że skoro o pielgrzymkach napisano w artykule o szczególnym wykorzystaniu
    drogi, to zapewne ich ruch odbywa się na zasadach szczególnych.

    Shrek.

  • 73. Data: 2011-08-06 08:25:07
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 23:06, Cavallino wrote:

    > Pewnie że żadne ziemskie prawa nie dotyczą katoli.

    Dramatyzujesz, katole są mi prawie doskonale obojętni.

    Shrek.

  • 74. Data: 2011-08-08 08:14:11
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2011 18:49, Shrek pisze:

    > I jak to się ma do tego, że ktoś niby cię okrada?

    Okradają mnie ci, co dla własnej rozrywki utrudniają ruch i powodują
    straty czasu oraz paliwa. A czasem także wymierne koszta.

    A pielgrzymki to rodzaj rozrywki.

  • 75. Data: 2011-08-08 17:15:39
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 08:14, Andrzej Ława wrote:

    > Okradają mnie ci, co dla własnej rozrywki utrudniają ruch i powodują
    > straty czasu oraz paliwa. A czasem także wymierne koszta.

    Zgłoś w takim razie wykroczenie, bądz przestępstwo. Albo przestań bredzić.

    Shrek.