  • Data: 2017-09-07 19:53:15
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 września 2017 19:11:28 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > heh, ciekawe pytanie ale nie umiem na nie jasno odpowiedziec (moze za jakis czas)
    >

    > [co do innych kwestii powyzej to nie calkiem jest to prawda (w dwu punktach jest
    prawda ale w trzech nie)]

    pozatym mozna by dodac dosyc oczywiste rzeczy

    1) programiwanie to bardzo rozlegly temat
    i trzeba sie specjalizowac

    2) sam mozna powiedziec nie jestem programista na caly etat, jestem mozna powiedziec
    programista na pol etetu, na pol etetu jestem teoretykiem programowania (i walnalem w
    tej dziedzinie calkiem pokazna robote)

    3) moje programy nie tylko dzialaja ale so tez jako tako dobrze napisane (tj ze
    swiadomoscia niskopoziomową) - co wystarcza mi by iosiagnac pewien poziom zadowolenia
    (z drugiej strony jak mowilem nie jest tak ze potrafie wszystko napisac, daleko do
    tego, costam sie jedynie czasem relatywnie prosteo uda klepnac od czasu do czasu, jak
    nie za trudne i jak mnie zmeczenie (i zly stan zdrowotny) nie przytlacza ;c )