  • Data: 2017-09-10 01:50:53
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 września 2017 21:57:10 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
    > w czym to piszesz? :O)

    w c, 120 kb (czyli 6 tys linijek) zrodla (z czego 20 kb to moja biblioteczka do
    tekstow, 45 kb asmowy switch a 55 kb to reszta kodu) z api to potzebne jest fread
    fwrite printf i niewiele wiecej

    strasznie sie wlasnie nameczylem nad tymi fixupami (ktore wynikaja z tego ze wartosci
    w sekcjach zaleza od polozen sekcji ktore zaleza od ich rozmiarow i sie robi kaszana)
    i chyba dziala ale bedzie terzeba porzadnie testowac a z mojej satysfakci z kodu
    zrobila sie troche kaszana

    no ale skoro dziala to jest chyba ok ;c (tak naprawde nie wiem na ile fakt dzialania
    mozna uznac za fakt bezblednosci - ale jest przynajmniej jakis spory procent szansy
    ze jest ok, w nastepnych dniach sie potestuje)