  • Data: 2017-05-12 10:11:04
    Temat: Re: [OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-12 o 09:27, s...@g...com pisze:

    > Jakis czas temu chyba na tej grupie albo na podobnej Eneuel Leszek Ciszewski został
    zrugany ze chcial fizyczny przełacznik do webcama.
    > Grupa go okreslila mianem nawiedzonego.

    Zostali zasugerowani bredniami jakie wypisuje na grupach.

    > Wczoraj dostalem od kerownika w pracy taka gumke do zakrywania kamery.
    > Idea jest pi*oko taka choc gumka troche inaczej jest zrobiona:
    > http://1.bp.blogspot.com/-otAdRmu2ttY/U66PpJoMopI/AA
    AAAAAABQI/QnmVfxAXSvk/s1600/20140628_005721.jpg

    Swojego czasu była w sieci dyskusja nad znaną osobistością ze świata
    komputerów która miała w laptopie kamerę zaklejoną taśmą klejącą.

    > Czasy sie zmieniaja :)
    > Ja tak jak Eneuel, chcialbym przełączniczek i na kamerke i na mikrofon i na głośnik
    i na zasilanie (moj stary lifebook mial).

    Miałem kiedyś do stacjonarnego kamerę z fizycznym wyłącznikiem który
    dodatkowo zasłaniał obiektyw w pozycji wyłączony.

    > Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

    Jak będziesz publicznie się chwalił stosowanymi zabezpieczeniami to
    na pewno.