  • 1. Data: 2004-06-15 13:34:25
    Temat: [OT?] gugle padły ?
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Witajcie,

    Potrzebuję potwierdzenia - google.pl/google.com padło? Czy może mam
    problemy z DNS? :-/ W dwóch lokalizacjach na tepsianym frejmie - nie
    działa.
    Prawdziwy problem polskiego internetu, bo cóż bez gugla można?! :-)

    Pozdr,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 2. Data: 2004-06-15 13:41:38
    Temat: Re: [OT?] gugle padły ?
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuję potwierdzenia - google.pl/google.com padło?

    U mnie na Neostradzie działa.

    Pink

  • 3. Data: 2004-06-15 14:00:12
    Od: VoMi7 <v...@N...eu.orgl>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:

> [...]
    > działa.
    > Prawdziwy problem polskiego internetu, bo cóż bez gugla można?! :-)

    tez mialem problem ale to byla wina dnsow. chyba przez chwilke nie
    dzialaly dobrze tsowe ns'y. Jak przesiadlem sie na nsy crowleya wszytsko
    smigalo dalej jak burza.

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-06-15 14:12:17
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    Na Frame Relay/ATM w Tomaszowie Mazowieckim google działa bez zarzutu więc
    to problem dns-ów.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2004-06-15 14:47:27
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Sylwester Badełek - Verall <w...@v...pl> napisał(a):
    > Na Frame Relay/ATM w Tomaszowie Mazowieckim google działa bez zarzutu
    > więc to problem dns-ów.

    DNS-ów, ale googla. Tutaj (Białystok i Wrocław) również google już działa
    bez problemu.

    P.S. proszę odpowiadać pod cytowanym _fragmentem_ postu :-)

    Pozdr,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 6. Data: 2004-06-15 16:11:29
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:
> [...]
    > działa.
    > Prawdziwy problem polskiego internetu, bo cóż bez gugla można?! :-)

    Poszukac w googlach sprawniejszych NSów. :-)

    --
    *[ ŁT ]*

  • 7. Data: 2004-06-15 17:51:55
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Tue, 15 Jun 2004 15:34:25 +0200, Rafal.Doroszkiewicz wrote:

    > Potrzebuję potwierdzenia - google.pl/google.com padło? Czy może mam
    > problemy z DNS? :-/ W dwóch lokalizacjach na tepsianym frejmie - nie
    > działa.

    http://slashdot.org/articles/04/06/15/1427213.shtml?
    tid=126&tid=95

    --
    Jakub Jankowski
    shasta AT spam DOT atn DOT pl

  • 8. Data: 2004-06-15 19:37:09
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Lukasz Trabinski <l...@t...net> napisał(a):

    > Poszukac w googlach sprawniejszych NSów. :-)

    Etam, padlo AKAMAI:

    http://isc.incidents.org/
    http://www.merit.edu/mail.archives/nanog/msg05267.ht
    ml