  • 1. Data: 2004-06-14 14:37:18
    Temat: TKTelekom dokleja jakieś info o wirusie przy sesji POP!
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.

    Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
    łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)
    doklejają coś takiego:

    __________ NOD32 Informacje 1.759 (20040513) __________

    Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
    http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

    W dodatku tak ingerują w sesje POP że jak jest więcej niż jeden mail
    ściągany w jednej sesji, to nie zamykają sesji poprawnie, przez co na
    serwerze POP zostaje lock i następne próby sprawdzenia poczty kończą
    się niepowodzeniem.

    Mam u swojego operatora do wyboru dwa łącza - po prostu zmieniam
    bramkę, jak dam jedną to jest Futuro, i tu nic takiego się nie dzieje
    sprawdzając dokładnie tą samą skrzynkę z tego samego komputera, a jak
    przełącze na drugą bramkę to mam TKTelekom, i tam to świństwo dokleja,
    totalnie psując za chwilę możliwość sprawdzania POP3. Takiego świństwa
    ze strony operatora jeszcze nie spotkałem.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 2. Data: 2004-06-14 16:19:39
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2004 16:37:18 +0200 I had a dream that Miernik <m...@c...pl>
    wrote:
> [...]
    > totalnie psując za chwilę możliwość sprawdzania POP3. Takiego świństwa
    > ze strony operatora jeszcze nie spotkałem.

    To na pewno dla dobra klientów - to Ty jesteś jakiś dziwny, że się
    nerwujesz, jak dostajesz coś za darmo dla swojego dobra ;-)

  • 3. Data: 2004-06-14 17:37:32
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    Miernik wrote:
> [...]
    >
    > Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
    > łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)

    Sprawdziłem przed chwilą na swoim koncie testowym i nic takiego
    nie stwierdziłem.

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 4. Data: 2004-06-14 18:01:32
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marcin Kulas <0...@j...org> wrote:

    > Sprawdziłem przed chwilą na swoim koncie testowym i nic takiego
    > nie stwierdziłem.

    A z jakiego zakresu masz IP?
    Ja mam z 82.160.30.*

  • 5. Data: 2004-06-14 18:14:00
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    Miernik wrote:

    > A z jakiego zakresu masz IP?
    > Ja mam z 82.160.30.*

    pop3d stoi w 213.199.202.*
    Ja się tam telepałem z wrocławskiego Dialogu (mają styk miejski)
    oraz z Polpaku (okolice Gliwic).

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 6. Data: 2004-06-14 18:14:39
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    Miernik wrote:

    > A z jakiego zakresu masz IP?
    > Ja mam z 82.160.30.*

    pop3d stoi w 213.199.202.*
    Ja się tam telepałem z wrocławskiego Dialogu (mają styk miejski)
    oraz z Polpaku (okolice Gliwic). Możliwe, że tną tylko ruch kliencki
    w TK. Zaraz sprawdzę.

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 7. Data: 2004-06-14 18:19:00
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    Marcin Kulas wrote:
    > Możliwe, że tną tylko ruch kliencki w TK. Zaraz sprawdzę.

    Telepiąc się z TK do innej sieci też nic nie wstawiło.
    Może to jest bardziej lokalna sprawa? Może jakiś router
    w pobliżu styku samego ISP, u którego masz konto pop3, z TK?

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 8. Data: 2004-06-15 07:12:52
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    Miernik wrote:
    > Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.

    Fakt, wygląda na totalny idiotyzm.

    Możesz jako tymczasowe rozwiązanie spróbować przez POP3-SSL, jeśli oczywiście
    jest uruchomiony (lub poprosić o uruchomienie).

    Wanted

  • 9. Data: 2004-06-15 08:00:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <20040614143718.2C8D.1.NOFFLE%m...@c...pl.local
    > Miernik napisał(a):
    > Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.

    Każdego może skrzywić po paru latach pracy w takim państwie w państwie,
    jakim jest PKP. ;) Wiesz, jeśli nikt nie będzie chciał dostępu kupować,
    to się wywalczy dotacje dla PKP Informatyka, ch* tam z klientami... ;) W
    pociągach też jest brudno i śmierdzi, ale ch* tam z pasażerami...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 10. Data: 2004-06-15 08:23:52
    Od: "FranK" <f...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > to się wywalczy dotacje dla PKP Informatyka, ch* tam z klientami... ;) W
    > pociągach też jest brudno i śmierdzi, ale ch* tam z pasażerami...

    To prawda ... co ciekawe ich handlowcy na I spotkaniu bardzo zaznaczaja, ze
    ich firma jest uznana przez Rade Ministrow za firme o znaczeniu
    strategicznym i zbankrutowac nie moga. Z takim podejsciem to moga
    zatrudniac "kolesi-nieudacznikow".

    Nic dodac nic ujac.

    Pozdrawiam

    FranK