  • 1. Data: 2004-06-14 11:22:12
    Temat: Wystartuj w mistrzostwach USA w rozwiązywaniu łamigłówek
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Miłosniczki i miłośników łamania głowy zachęcam do wzięcia udziału w
    mistrzostwach USA w rozwiązywaniu łamigłowek. Mistrzostwa sa rozgrywane
    poprzez internet i są otwarte dla wszystkich. Wiecej szczegółów na
    łamigłówkowym forum Gazety Wyborczej.

    470

    A dlaczego pisze o tym na forum dt. internetu? Otóż w mistrzostwach swiata
    organizowanych przez World Puzzle Federation http://www.worldpuzzle.org
    czołowe miejsca i mistrzowskie tytułu często padaja łupem własnie
    programistów. Między innymi dlatego, że umiejętność
    myślenia &#8222;algorytmicznego&#8221; bardzo pomaga w rozwiązywaniu czasem naprawdę
    trudnych zadań.

    Przy okazji zapraszam do zapoznania się z wątkami dotyczącymi:

    Mistrzostw Polski w rozwiązywaniu łamigłówek:
    107

    i Polskiej Federacji Miłosników Łamigłowek
    011

    pozdr
    tororo
    http://www.rozgrywka.pl

  • 2. Data: 2004-06-14 19:56:23
    Od: Piotr Górski <piotr@wytnij_to.prokocim.org>

    Dnia pon, 14 cze 2004 o 13:22 GMT, na grupie pl.internet.polip
    użytkownik spłodził co następuje:

    Czy to kur@#$ mać jest problem polskiego internetu?!

    --
    Piotr Górski - ROT13: c...@c...bet
    Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

  • 3. Data: 2004-06-14 20:08:40
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Piotr Górski <piotr@wytnij_to.prokocim.org> napisał(a):
    107

    011

    > Czy to kur@#$ mać jest problem polskiego internetu?!

    Właściwie tak. Kierowanie pytań na niewłaściwą grupe jest problemem
    polskiego internetu :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE

  • 4. Data: 2004-06-14 21:01:43
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Piotr Górski <piotr@wytnij_to.prokocim.org> pisze:

    >Czy to kur@#$ mać jest problem polskiego internetu?!

    A czy stało się takim problemem gdy zacytałowałeś całość i
    dopisałeś jedną linijkę? Proponuję ignorować takie posty, bo ich
    autorzy zapewne doskonale wiedzą, ze wysyłają je na niewłaściwą
    grupę. Do swojej rady sam się zastosuję - jest to mój pierwszy i
    ostatni post na ten temat.

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org