  • 1. Data: 2004-06-12 18:10:50
    Temat: jak sprawdzić...
    Od: "Mateusz Kuziora" <mateusz.kuziora@!!!!!acn.waw.pl>

    kiedy wygasa rejestracja domeny??

    ktoś mnie poprosił żeby sprawdzić kiedy wygasa mu umowa na domenę, ale poza
    nazwą domeny, nie wie nic.

    da się jakoś??

    "When hell freezes over, I'll ski there too"

  • 2. Data: 2004-06-12 18:28:19
    Temat: Re: jak sprawdzić...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cafgvc$r70$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Mateusz Kuziora napisał(a):
    > kiedy wygasa rejestracja domeny??
    >
    > ktoś mnie poprosił żeby sprawdzić kiedy wygasa mu umowa na domenę, ale poza
    > nazwą domeny, nie wie nic.
    >
    > da się jakoś??

    Spytać firmę, w której domenę zarejestrował? Oni wiedzą na pewno. Tyle
    że to musi być jego domena, bo o innej mu nie powiedzą ;-)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-06-12 19:19:31
    Od: "Mateusz Kuziora" <mateusz.kuziora@!!!!!acn.waw.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    > W artykule <cafgvc$r70$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Mateusz Kuziora

    > Spytać firmę, w której domenę zarejestrował? Oni wiedzą na pewno. Tyle
    > że to musi być jego domena, bo o innej mu nie powiedzą ;-)

    no właśnie problem jest w tym, że firma jest jego, ale on nie wie gdzie ją
    rejestrował... robił to ktoś dla niego i z tym kimś nie utrzymuje teraz
    kontaktów...

  • 4. Data: 2004-06-12 19:54:48
    Temat: Re: jak sprawdzi??...
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Mateusz Kuziora <mateusz.kuziora@!!!!!acn.waw.pl> wrote:
    > kiedy wygasa rejestracja domeny??
    >
    > kto?? mnie poprosi?? ??eby sprawdzi?? kiedy wygasa mu umowa na domen??, ale poza
    > nazw?? domeny, nie wie nic.
    >
    > da si?? jako????

    whois
    Najłatwiej jak masz shella na jakimś kompie *nix-owym, wpisz:
    whois nazwa.domeny
    i Ci pokaże wszelkie info.

    A jak nie masz to są jakieś takie na www, ale musisz poszukać "whois"
    przez google.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 5. Data: 2004-06-12 19:58:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cafl05$6fo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Mateusz Kuziora napisał(a):

    > no właśnie problem jest w tym, że firma jest jego, ale on nie wie gdzie ją
    > rejestrował... robił to ktoś dla niego i z tym kimś nie utrzymuje teraz
    > kontaktów...

    To domena .pl, czy inna?

  • 6. Data: 2004-06-12 20:50:09
    Od: "Mateusz Kuziora" <mateusz.kuziora@!!!!!acn.waw.pl>

    > W artykule <cafl05$6fo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Mateusz Kuziora

    > To domena .pl, czy inna?

    domena .pl

  • 7. Data: 2004-06-12 21:12:45
    Od: "Mateusz Kuziora" <mateusz.kuziora@!!!!!acn.waw.pl>

    > W artykule <cafqa4$ldo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Mateusz Kuziora
    Tyle

    > To whois. Pokaże tylko datę rejestracji, ale jako że domeny są
    > przedłużane na okres wielokrotności roku, więc mniej-więcej można
    > określić kiedy wyexpiruje.

    już sobie poradziłem.. sprawdziłem przez unioxowego shella :)

    dzięki.

  • 8. Data: 2004-06-12 21:13:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

> [...]

    To whois. Pokaże tylko datę rejestracji, ale jako że domeny są
    przedłużane na okres wielokrotności roku, więc mniej-więcej można

    Powiedz jaka to domena, to Ci powiemy.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2004-06-12 23:38:54
    Od: yoyek <y...@u...irc.pl>

    On Sat, 12 Jun 2004 21:54:48 +0200, Miernik wrote:

> [...]
    > whois nazwa.domeny
    > i Ci pokaże wszelkie info.
    >
    > A jak nie masz to są jakieś takie na www, ale musisz poszukać "whois"

    Najlepszym miejscem chyba na to (dla domen .pl) bedzie:
    http://whois.dns.pl

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 10. Data: 2004-06-12 23:53:39
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 13/06/2004 01:38, yoyek wrote :

    > Najlepszym miejscem chyba na to (dla domen .pl) bedzie:
    > http://whois.dns.pl

    http://www.samspade.org/ssw/ Sam Spade, czyli
    dig/nslookup/ping/finger/whois/ i inne dla Windowsów.

    Najlepszy whois z dostępnych to whois.geektools.com, który grzecznie
    zawsze przekieruje tam gdzie trzeba.

    FUT: poster (off topic)
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have