    From: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Date: Tue, 30 Oct 2012 21:27:03 +0100

    Dobry wieczór

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:50903255$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokładnie do takich samych jak niestaranne połączenie zaciskane,
    > wybacz ale nie rozumiem twojej fobii do lutowania.
    [...]

    1. Jaką fobię sobie wymysliłeś? Ja pisze o sensowności stosowania
    konkretnej technologii w przemiotowym zastosowaniu.

    2. Jakie masz doświadczenie zawodowe? Ja mam D + E + pomiary do 25 kV
    od 30 lat. Pochwal się swoimi.

    [...]
    > Tak samo jak serwisowalność skręca nie ze sobą przewodów:)
    [...]

    Widzę, że przeczytałeś moje wypociny bez zrozumienia. No cóż...
    Ja pisałem o połączeniach _zaciskanych_ vs lutowanych, Ty zaś piszesz
    o skręcanych. Sorry ;->

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski