    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Date: Sun, 16 Aug 2015 22:52:37 +0200

    news:mqqk2d$20k$1@node1.news.atman.pl...
    > W numerze rownież "Konwerter częstotliwości Radia Maryja na wszystkie
    > pozostałe" oraz "W cyklu Wielcy Polacy: dlaczego Kirchoff nie był
    > pierwszy, czyli opowieść o panu Zbigniewie z Gniezna i jego rozprawie o

    Czekaj czekaj... a to on nie jest przypadkiem z Kruszwicy, czy gdzieś w
    okolicy, gdzie na Mysiej Wieży pełowskiego króla Popiela (mógł tyle nie
    jarać szlugów, to by nie dostał przydomku), pisdowskie myszy wpieprzyły? (1)

    > rozpływie prądów w pobliskim strumieniu". W ogólszeniach dopuszczalny
    > wylacznie sprzęt pomiarowy produkcji Polskiej. Z komputerów w

    Z naciskiem na LAVO-2...

    > ogłoszeniach Odry, Bosmany i Meritum (po udowodnieniu ze to nie klon
    > TRS-80).

    A Odra nie miała sowieckiego swędu w składzie?

    > Ech, nie chce mi się już wyliczać bo nie daj Boże trafie i bedzie na mnie.

    Spoko, najwyżej ci będą mędzić, że się PO-PiS-ujesz... A nacisk położą na
    wykazanie, jacy to my dobrzy, a oni źli i raczej nie starczy go na inne
    sprawy, więc raczej śpij spokojnie...

    (1) Nie jestem ani za jednymi, ani za drugimi. Za żadnymi nie jestem.
    Polityka to gówno. Co za różnica, czy zaśmierdnie gównem po fasolce, czy po
    kapuście? I po tym, i po tym, można się porzygać, jeśli ktoś nieodporny.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205