  • 11. Data: 2013-02-28 23:16:16
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Oceniłem i wpisałem również informację, że po wyłączeniu serwera
    > przenoszę 4 domeny za które płacę ślepo od lat około 500 PLN
    > rocznie do konkurencji. Już dawno powinienem był to zrobić, bo
    > cena za domenę dla stałych klientów jest chora - teraz nakłonili
    > mnie całkowicie.
    >
    > ADIOS HOME.PL

    Sam nie wiem czy jestem w lepszej, czy w gorszej sytuacji. Lata temu za
    cenę trzyletniego abonamentu kupiłem dożywotnie konto pocztowe. Dzięki
    temu miałem też dostęp do tego, IMHO, świetnego serwera news. Pewnie
    łajzy doszli do wniosku, że nie będą utrzymywać serwera, który generuje
    im tylko koszty. Chyba ze 3 lata temu podjęli już próbę wyłączenia go,
    ale chyba dostali chór wujów, bo po jakimś czsie znowu go włączyli.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2013-02-28 23:23:48
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message

> [...]
    > koszty. Chyba ze 3 lata temu podjęli już próbę wyłączenia go, ale chyba
    > dostali chór wujów, bo po jakimś czsie znowu go włączyli.

    wór chujów chyba doszedł gdzie trzeba:

    "Witam,

    Dziękujemy za wiadomość.

    Rozumiem Pana sytuacje i rozczarowanie w związku z czym pozwoliłem sobie
    sugestie przekazać do osób decyzyjnych, osobiście wyrażam nadzieje iż
    zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na współprace między naszą firmą
    a Panem.

    Co do polecenia konkretnej firmy świadczące usługi utrzymania domena, a
    także serwerów pocztowych nie jesteśmy w stanie zaproponować żadnej
    konkretnej firmy natomiast z naszej strony wyrażamy nadzieję iż mimo
    zaistniałej sytuacji pozostaną Państwo naszym klientem."

  • 13. Data: 2013-02-28 23:40:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-02-28 23:23, Hants pisze:

> [...]
    > konkretnej firmy natomiast z naszej strony wyrażamy nadzieję iż mimo
    > zaistniałej sytuacji pozostaną Państwo naszym klientem."

    Ale... co to? Od kogo?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 14. Data: 2013-03-01 03:48:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Big Jack pisze tak:

    > 4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl

    Przejmę się dopiero kiedy wyłączą news-archive.icm.edu.pl
    ale tylko trochę bo pójdę sobie na jakiś hamerykański serwer.

    Byleby tylko ludzie pisali, nie będzie źle.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2013-03-01 07:04:27
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-02-28 23:07, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl>

    > Ile znasz społecznościowych serwerów niusów ? Wszystko opiera się o
    > dostawców. Cały system tak działa, że rozlewa artykuły na sąsiednie
    > serwery ale nie do samego użytkownika.

    wiem, wiem że zwykle serwer jest postawiony przez komercyjnego dostawcę,
    a ten jeśli z tego nie ma $$$ to go wyłącza.

  • 16. Data: 2013-03-01 07:40:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Hants wrote:
    > "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message

    > wór chujów chyba doszedł gdzie trzeba:
    [...]

    Moj wór zlali, bez odzewu. A czytając między wierszami odpowiedź na
    Twój, i tak zrobią, to co planują i jeszcze nie wskazują sensownej
    konkurencji tylo chcą Cię dalej mieć za swojego klienta :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2013-03-01 07:43:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    PiteR wrote:

    > Przejmę się dopiero kiedy wyłączą news-archive.icm.edu.pl
    > ale tylko trochę bo pójdę sobie na jakiś hamerykański serwer.

    A możesz wskazać jakiś, o tej samej funkcjonalności?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2013-03-01 08:04:12
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-02-2013 15:18, Big Jack pisze:
    > 4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl. Wprawdzie sam nie
    > wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
    > (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj
    > https://pomoc.home.pl/komunikaty/884 po wybraniu opcji "nie"

    polecam news.wit.edu.pl, obsluguje rowniez ipv6. jest kontakt z adminem,
    ktory o serwer dba. ci ktorzy nie uzywaja ipv6 i maja domene revdns w
    .pl, moga uzywac news.atman.pl

    co do home, to juz ktos na innej grupie swoj sprzeciw zglosil i dostal
    odpowiedz:
    "Zachęcam do skorzystania z poniższych serwerów usenet:
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    które oferują te same funkcjonalności."

  • 19. Data: 2013-03-01 09:51:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Friday, March 1, 2013, 3:48:13 AM, you wrote:

    > Przejmę się dopiero kiedy wyłączą news-archive.icm.edu.pl
    > ale tylko trochę bo pójdę sobie na jakiś hamerykański serwer.
    > Byleby tylko ludzie pisali, nie będzie źle.

    Na news-archive.icm.edu.pl sobie nie popiszesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-03-01 09:52:12
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-01 07:04, Marcin Jan pisze:

    > wiem, wiem że zwykle serwer jest postawiony przez komercyjnego dostawcę,
    > a ten jeśli z tego nie ma $$$ to go wyłącza.
    Ale może jednak ma? Fakt, że może nie bezpośrednio, ale... Jak klienci
    zaczną uciekać (a zaczną) to i kasy ubędzie. Z wydanych pieniędzy np. na
    reklamę też bezpośrednio wpływów nie ma a jednak firmy sporo na tę
    reklamę wydają.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __