    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Date: Thu, 9 Aug 2018 21:28:32 +0200
    <5b698c8f$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@t...no1>
    <5b69c31e$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...no1>
    <5b6c4f82$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@t...no1>

    ja mam tak:

    klimatyzator jednobryłowy, stoi w piwnicy, prawie pod sufitem. wywala
    zimne powietrze klapką u góry. więc na górę zrobiłem mu wychwyt zimnego
    powietrza i rurą na parter. natomiast gorące powietrze wydmuchuje na
    zewnątrz. a więc: klimatyzator ciągnie do środka powietrze o
    temperaturze jakieś 21stopni, na wyjściu ma 6 stopni a to co
    wydmuchuje.... nie da się tam długo stać.
    Problemy. czapka wychwytująca była najpierw z worka foliowego. niestety
    tak cholernie się pociła że wszystko było utopione. więc zrobiłem ją ze
    stryropianu (xps). teraz jest dobrze, ale rura (80cm) też się poci.
    wydmuchiwane powietrze ciepłe jest bardzo wilgotne. jak dmuchałem na
    piwnicę, to raz że podłoga się pociła a dwa, klimatyzator pocił się
    jeszcze bardziej i dawał 11 stopni na wyjściu. urządzenie daje radę
    utrzymać 25 stopni w około 70metrowym lokalu. ale schłodzić - niema szans.

    ToMasz