  • Data: 2014-01-05 01:57:20
    Temat: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 01:48:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Juz nie takie niskie, poza tym w razie kalectwa raczej bez problemu
    > sad przekonasz ze nalezy sie dotychczasowa pensja plus koszta
    > dodatkowe.

    No ciekawi mnie jak to wygląda statystycznie.
    Bo wiem że są firmy które potrafią wyszarpać sporo (tyle że również sporo
    za to biorą).
    Skoro ludzie biorą takie firmy, to może jednak przeciętny obywatel
    (zwłaszcza że po wypadku i pewnie nie do końca zdrów) sobie nie daje rady?

    Bo to co się czyta (fakt że czyta się raczej o przypadkach bulwersujących),
    no to ubezpieczyciele mocno kombinują jak tu nic nie zapłacić.
    Na zasadzie że za leczenie się nie należy, bo leczenie w Polsce masz
    darmowe. Renta też jest z ZUS, no to też załatwione itp. itd.
    Inwalida na całe życie - do wypłaty 5000zł.

    > Stluczek jest duzo, a smierci malo.

    Dużo to jedno, ale stawki też nadzwyczaj godne...
    Z czegoś 1000% marży ASO będącego monopolistą w dostawie części trzeba
    opłacić.