  • 1. Data: 2010-11-22 08:55:32
    Temat: Od nowego roku szybciej
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Prezydent podpisał umowę podnoszącą limity prędkości i minimalną
    prędkość za którą jest mandat.

    Więc od nowego roku po ekspresówkach 120, autostradach 140, a do
    wszystkich limitów można jeszcze dodać +10km/h przekroczenia za które
    nie będzie mandatu.

  • 2. Data: 2010-11-22 09:25:01
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2010 08:55, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    >
    > Więc od nowego roku po ekspresówkach 120, autostradach 140, a do
    > wszystkich limitów można jeszcze dodać +10km/h przekroczenia za które

    Czyli na zakazie ruchu można poruszać się z prędkością 10km/h? ;->

  • 3. Data: 2010-11-22 09:45:28
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Czyli na zakazie ruchu mozna poruszac sie z predkoscia 10km/h? ;->

    Jezeli zakaz poruszania uda Ci sie zinterpretowac, jako limit 0 km/h, to
    tak. Ale raczej trudno bedzie...

    --
    Axel

  • 4. Data: 2010-11-22 10:01:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    >
    > Więc od nowego roku po ekspresówkach 120, autostradach 140, a do
    > wszystkich limitów można jeszcze dodać +10km/h przekroczenia za które

    Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do
    nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna
    prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80 km/
    h. A mimo to w Polsce zapadają haniebne decyzje podnoszące limit, a
    zarazem zwiększające nie tylko ilość śmiertelnych wypadków, ale też
    wydłużające czas przejazdu (paradoks).

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-11-22 10:16:07
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze:
> [...]
    > h. A mimo to w Polsce zapadają haniebne decyzje podnoszące limit, a
    > zarazem zwiększające nie tylko ilość śmiertelnych wypadków, ale też

    Zapomniałeś dać uśmiecha na koniec. Ktoś jeszcze potraktuje to poważnie.

    A.

  • 6. Data: 2010-11-22 10:17:25
    Od: Albercik <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > Więc od nowego roku po ekspresówkach 120, autostradach 140, a do
    > wszystkich limitów można jeszcze dodać +10km/h przekroczenia za które

    + ~10% przekłamania licznikowego
    na autostradzie licznikowo będzie można cisnąć przeszło 160km/h co
    uważam za zabójczą prędkość dla co niektórych. Selekcja naturalna zyska
    tym samym lepsze narzędzie.

  • 7. Data: 2010-11-22 10:20:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Albercik

    > + ~10% przekłamania licznikowego
    > na autostradzie licznikowo będzie można cisnąć przeszło 160km/h co
    > uważam za zabójczą prędkość dla co niektórych. Selekcja naturalna zyska
    > tym samym lepsze narzędzie.

    Dokładnie, ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam 90 km/h
    na autostradzie i dzięki temu dojeżdżam z punktu A do punktu B szybciej i
    bezpieczniej.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-22 10:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > na autostradzie i dzięki temu dojeżdżam z punktu A do punktu B szybciej i

    A jednak dałem się początkowo nabrać.
    Dasz info jak długo masz zamiar w ten sposób? ;-)

    Może być na priv.

  • 9. Data: 2010-11-22 10:46:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do
    > nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna
    > prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80 km/

    No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto. LOL

  • 10. Data: 2010-11-22 10:53:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A jednak dałem się początkowo nabrać. Dasz info jak długo masz zamiar w
    > ten sposób? ;-)

    Nie rozumiem dlaczego rozsądne, europejskie wypowiedzi na temat ruchu
    drogowego są tu traktowane jako żart...

    --
    ignorance is bliss