  • Data: 2019-05-23 14:53:01
    Temat: Re: Odbieranie wiadomości na mikrokontrolerze
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-23 o 14:18, Piotr Gałka pisze:

    > Ale z takiego morele.net wykradziono plik z hasłami.
    > W związku z tym zakładałem, że wszyscy tak robią i z dość dużym
    > poczuciem bezpieczeństwa mogę stosować do sklepów jedno hasło.

    W logach serwera pocztowego kiedyś zobaczyłem próbę zalogowania do
    poczty na alias z hasłem podanym w morelach. Oczywiście od razu
    zmieniłem, ale próby logowania są cały czas. Na szczęście używam
    aliasów, wiec mogą próbować sobie do woli. Z różnych miejsc, Rosji,
    Brazylii, Wenezueli, Chin, Wietnamu... Na dodatek są próby z niewielkimi
    modyfikacjami tych haseł. Ale żeby było ciekawiej to nie jest jedyny
    taki przypadek z którym się spotkałem (tzn nie tylko z moreli wyciekło
    hasło).

    Pozdrawiam

    DD