    From: "Robakks" <R...@i...eu>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: <-> Odcinek Achillesa
    Date: Sun, 7 Mar 2010 14:10:55 +0100

    > Nie jest na końcu, jest 1/continuum przed końcem

    Po wykonaniu ostatniego kroku okrąg stoi na pierwszym punkcie
    od końca - dokładnie tak samo jak przed rozpoczęciem toczenia się
    stał na pierwszym punkcie od początku. To SYMETRIA.
    Długość punktu to oczywiście 1/2^Alef0 = 1/continuum
    EOT
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)