  • Data: 2010-01-19 10:33:54
    Temat: Re: Odczyt napiecia przez internet - da sie ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom schrieb:
    > Witam
    > Czy widzial ktos, jakies magiczne pudeleczko, gdzie z jednej strony
    > mozna by mierzyc napiecie, a zdrugiej wpiac to w siec TCP/IP i je
    > odczytywac ?
    > Taka realizacja odczytu napiecia na odleglosc.
    > Idea teoretycznie prosta do zrealizowania, ale chyba tak niszowy to
    > produkty by byl, ze watpie iz istnieje.

    Muszę sprawdzić w domu. Mam zrobione międzymordzie kupione jako kit z 8
    kanałami we-wy TTL. O ile mnie skleroza nie myli, to ma to jeszcze 4
    kanały 12 bit ADC. Ewentualnie podłączyć przez te TTLki jakiś seryjny
    ADC z lepszą rozdzielczością lub multimetr z wyjściem RS.
    Gotowce widziałem kiedyś na targach w Hanowerze (do zamontowania na
    szynie), ale cena była (wtedy) zaporowa (coś w okolicach 1kEUR), więc
    raczej bez sensu.
    Można też wyrzeźbić coś podobnego używając routera. Coponiektóre mają
    RS232 na burcie, tylko nie jest ono wyprowadzone na zewnątrz.

    Waldek