  • 31. Data: 2012-12-14 21:45:09
    Temat: Re: Odpalanie diesla w zimie
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 21:29, Artur Maśląg pisze:
    > Nie, napisałem jakie rozwiązania są stosowane
    W którym momencie?
    > Od razu widać, że nie wiesz jak to działa.
    Napisałeś jak to działa LOL
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 32. Data: 2012-12-14 21:45:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 21:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Kolego, nie chcę Cię martwić ale nie masz racji - takie rozwiązanie
    > (grzanie wstępne po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy) było już w
    > tamtym wieku w VW T4, golfie, pasacie, felicji i pewnie w wielu innych.

    Jaja sobie robisz?

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 33. Data: 2012-12-14 21:46:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 21:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 14-12-2012 o 21:22:26 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    > napisał(a):
    (...)

    > Kolego, nie chcę Cię martwić ale nie masz racji - takie rozwiązanie
    > (grzanie wstępne po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy) było już w
    > tamtym wieku w VW T4, golfie, pasacie, felicji i pewnie w wielu innych.

    Podałeś rozwiązania z VAG - BMW podobnie :) Oczywiście nie wiem, czy
    we wszystkich itd., niemniej rozwiązanie wcale nie takie rzadkie
    i raczej niekoniecznie głupie. Klienci chwalili (nie mając o tym
    pojęcia) itd. :)

  • 34. Data: 2012-12-14 21:53:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 21:45, Krzysztof 45 pisze:
    > W którym momencie?

    Zdaje się, że czytałeś, skoro odpowiedziałeś:
    "Podaj źródło tej głupoty."

    > Napisałeś jak to działa LOL

    Nie, nie napisałem. Hasłowo przedstawiłem działanie tego układu.
    Ty jednak zamiast się zainteresować szczegółami, wolałeś nazwać
    to głupotą itd. Nie brnij już.

  • 35. Data: 2012-12-14 22:12:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-12-2012 o 21:45:49 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

    > Jaja sobie robisz?

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158871

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=440696&s
    tart=14

    "Wsiądź po postoju do auta, zamknij drzwi kierowcy i poczekaj z 8-10
    sekund i włącz zapłon. Kontrolka od świec się nie zaświeci. Wiesz czemu??
    Bo układ grzania świec jest połączony z czujnikiem drzwiowym i to on
    wstępnie załącza świece więc jeśli od razu nie włączysz zapłonu to i tak
    świece się zagrzeją. Jeśli natomiast od razu włączysz zapłon kontrolka
    zaświeci."

    http://www.passatb4.fora.pl/porady,1/podgrzewanie-ws
    tepne,205.html

    Cuda Panie :-)

    TG

  • 36. Data: 2012-12-14 22:25:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    com...

    > Mają, mają :-) u mnie dzisiaj w hdi przu -10 świeciła 1-2 sekundy.

    Po jakiej przerwie w pracy?

  • 37. Data: 2012-12-14 22:25:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 21:53, Artur Maśląg pisze
    > Nie brnij już.
    OK

    Ale taki patent to tylko już dla tych co ... LOL

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 38. Data: 2012-12-14 22:28:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-12-2012 o 22:25:12 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .

    com...

    > Po jakiej przerwie w pracy?

    Po całej nocy na świeżym powietrzu.

    TG

  • 39. Data: 2012-12-14 22:32:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Dec 2012 19:00:22 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Miałem tak kiedyś w scenicu - 1.9dci. Stwierdzał, że ma za słaby
    >akumulator (po grzaniu świec spadało napięcie) i nie startował
    >rozrusznika.

    Scenic, a już Scenic II w szczególności, to jest jakieś dziwne auto,
    bardzo czułe na kiepski akumulator. W 2.0T też działy się dziwne
    rzeczy: a to przechodzi w tryb awaryjny, a to wywalał błędy "układu
    oczyszczania spalin" itp. Po wymianie akumulatora wszystko przeszło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2012-12-14 22:51:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-14 22:12, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Cuda Panie :-)
    To nie cuda Panie, tylko pic na wodę foto montaż za grube kasiorę dla
    frajerów Panie :)
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/