  • Data: 2014-10-20 14:59:00
    Temat: Re: Odpowiednik Olypusa C-310
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-20 14:36, Robert Wańkowski pisze:
    > "mt"
    >
    > Raczej 200 zł. Chciałem kupic identyczny na Allegro, ale nie ma. Jak
    > były to po kilkadziesiąt zł.

    No ale taki sam z allegro niekoniecznie musi być w lepszym stanie
    technicznym niż Twój egzemplarz :)
    Jeżeli chciałbyś mieć lepszą kontrolę nad głębią ostrości, to
    potrzebujesz czegoś z większą matrycą bądź jaśniejszym szkłem (bądź
    jedno i drugie), ale to raczej nie za 200 zł. Dobrą opcją mógłby być
    Olympus XZ-1 lub XZ-2, ale najtaniej to jakieś 700 zł używka.
    Dobrą opcją mógłby być jakiś używany korpus bezlusterkowy, jakiś Samsung
    NX czy coś z m4/3, czasami trafiają się korpusy za 200-300 zł i do tego
    jakiś kitowy obiektyw używka za kolejne 200-300 zł. Cudów nie będzie jak
    chcesz w sumie wydać 2 stówki.

    --
    marcin