  • 41. Data: 2005-07-23 19:54:49
    Temat: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> napisał(a):
    > Wcale mnie nie dziwi poziom pisemnych wypowiedzi
    > klientów tej firmy. Oferta hostingowa za 19 zł
    > rocznie przyciąga określonych użytkowników :>
    > więc wszyscy oni są siebie warci (klienci hostera,
    > a hoster klientów). Ot, niewidzialna ręka rynku :-)

    Uhm, w sumie rowery za 100zł w marketach też się sprzedaje, czemu by nie
    sprzedawać kont za 0,5 zł?

    --
    [ ŁT ]

  • 42. Data: 2005-07-23 21:35:14
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Uhm, w sumie rowery za 100zł w marketach też się sprzedaje, czemu by nie
    > sprzedawać kont za 0,5 zł?

    Tyle, że do tanich rowerów nikt nie dopłaca oraz nie robi tego jakiś
    człowiek a właśnie firma z chin. Niestety, z tym akurat walczy unia
    ełrogejska i to jest złe!!! Nawiasem mówiąc, to ostatnio pisali o tym na
    onecie, że jakaś firma z chin wyzyskuje swoich pracowników płacąc im
    grosze... a na końcu dodali, że to najbogatsza chińska prowincja :)
    (może nikt nie zauważa oczywistego faktu, że nie ważne jest ILE kto dostaje,
    tylko co może za to KUPIĆ) :-)

    Tanie hostingi psują rynek w pewnym sensie - ale też - jest na nie
    zapotrzebowanie, bo klient badziewiaż zawsze badziewiażem zostanie i będzie
    brał hosting po 29 zł / rok i będzie pyszczył więcej od tego co zapłaci
    nawet 1000 zł!!!
    I takiego klienta (takiego za te 29/rok) - trzeba takim firmom badziewiastym
    typu skip.pl podsyłać i nawet nie próbować przekonywać, że mniej zapłaci
    za droższy hosting ;) (bo przecież on odrazu nie liczy kosztów telefonów do
    firmy, nerwów, straconych danych i.t.d.).

    Dobrze, że ta dziedzina (hostingi) NIE JEST regulowana (bo "firma" może
    utworzyć się za granicą - i polskim urządasom nic do tego :-) ).

    Z pozdrawiam.
    --
    Krzysztof Antoń

  • 43. Data: 2005-07-24 12:11:10
    Od: "aaa axdwd" <v...@N...gazeta.pl>

    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html
    > HEHEHEHEHHHEHHEHEHEHHEHEHHEHEH
    > Totalnie się ośmieszyli powinni pozostawić temat, a nie tłumaczą się
    opisując jakieś dziwne historie.

  • 44. Data: 2005-07-24 20:32:18
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 23 Jul 2005 23:35:14 +0200 I had a dream that Krzysztof Antoń
    <k...@W...unitron.lublin.pl> wrote:
> [...]
    >grosze... a na końcu dodali, że to najbogatsza chińska prowincja :)
    >(może nikt nie zauważa oczywistego faktu, że nie ważne jest ILE kto dostaje,

    Nie masz zielonego pojęcia, o czym piszesz. Z eskportem Chin trzeba walczyć,
    bo kurs chińskiej waluty jest sztuczny, a nie rynkowy. Ale to juz OT.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 45. Data: 2005-07-24 21:10:28
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Nie masz zielonego pojęcia, o czym piszesz. Z eskportem Chin trzeba
    > walczyć, bo kurs chińskiej waluty jest sztuczny, a nie rynkowy. Ale to juz
    > OT.

    Ok, Grzegorzu, rozumiem, ze będzie offtopicznie - ale możesz mi wyjaśnić na
    czym polega ta sztuczność? Proszę.

    Dzięki z góry.
    Pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Antoń

  • 46. Data: 2005-07-24 21:44:23
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>
    napisał w wiadomości news:42e0ec26$1@news.home.net.pl...
    > Szymon Komendera napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > http://voila.pl/win96/

    Nie działa.
    Ma ktos działające?
    SinC

  • 47. Data: 2005-07-24 21:55:43
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 24 Jul 2005 23:10:28 +0200 I had a dream that Krzysztof Antoń
    <k...@W...unitron.lublin.pl> wrote:
    >Ok, Grzegorzu, rozumiem, ze będzie offtopicznie - ale możesz mi wyjaśnić na
    >czym polega ta sztuczność? Proszę.

    Kurs dolara i innych walut w Chinach nie jest ustalany przez rynek, a przez
    partię. Utrzymywanie sztucznie słabej waluty powoduje super opłacalność
    eksportu.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 48. Data: 2005-07-24 22:03:46
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Kurs dolara i innych walut w Chinach nie jest ustalany przez rynek, a
    > przez partię. Utrzymywanie sztucznie słabej waluty powoduje super
    > opłacalność eksportu.

    Tym lepiej - bo jak chcą nam tanio sprzedać to dla nas to bardzo opłacalne!
    No sam powiedz, wolisz kupowac tanio czy drogo?
    Więc dlaczego mam płacić drogo - bo skur****iele z rządu takie podaty
    dowaliły?

    Pozdrawiam,
    Grzesiu!

    --
    Krzysztof Antoń

  • 49. Data: 2005-07-24 22:17:52
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Krzysztof Antoń wrote:
    > Tym lepiej - bo jak chcą nam tanio sprzedać to dla nas to bardzo
    > opłacalne! No sam powiedz, wolisz kupowac tanio czy drogo?
> [...]

    Bo jakby wszystko bylo stamtad takie tanie to nie mialbys pracy ?
    Co z tego ze wszystko byloby tanie jak nie mialbys za co tego kupic.
    EOT, NTG :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 50. Data: 2005-07-24 22:43:53
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Antoń pisze:

    > Ok, Grzegorzu, rozumiem, ze będzie offtopicznie - ale możesz mi wyjaśnić
    > na czym polega ta sztuczność? Proszę.

    Kurs juana (chyba tak to się pisze) jest sztywno powiązany z kursem dolara,
    czyli nie przedstawia realnej wartości tej waluty.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8