  • 61. Data: 2005-07-25 10:59:03
    Temat: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> napisał(a):
    > Nie, żeby utrzymywać np. siebie, kraj, region w którym żyjesz.
    > W zamian za to możesz utrzymywać chiński program zbrojeniowy, chińską
    > armię
    > i policję w Tybecie i masę innych rzeczy, o których nie chcę tutaj
    > pisać, a które wywołują w wielu ludziach obrzydzenie.

    Czy oni mają faktycznie tak duże podatki że to wszystko byłoby utrzymywane?
    Jak będę kupować polskie produkty to będę utrzymywać region ale pieniądze te
    i tak nie trafią tam gdzie trzeba, zostaną zmarnowane. Lepiej jest gdy
    więcej pieniędzy zostaje w portfelach klientów bo mają wtedy więcej środków
    na inwestycje i kupowanie innych dóbr. Finansowanie polskich producentów
    spowoduje wzrost cen i spadek jakości. Ja nie jestem za tym, żeby nie
    kupować produktów polskich tylko za tym, żeby kupować te które są tańsze i
    lepsze. Chińczycy nie wszystko robią taniej i nie wyszstko robią lepiej.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 62. Data: 2005-07-25 11:03:18
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
> [...]
    > wtedy więcej środków na inwestycje i kupowanie innych dóbr. Finansowanie
    > polskich producentów spowoduje wzrost cen i spadek jakości.

    Buty też kupujesz na targu, bo są tańsze, a w sumie robisz dobrze Nike,
    Adidasowi itp. bo gdybys kupił u nich to oni podnieśliby ceny i produkty
    stały się gorsze jakościowo... Nie tędy droga. Jak dorośniesz to
    będziesz miał inny pogląd na ten temat.

    --
    Jakub

  • 63. Data: 2005-07-25 14:34:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > No dobra, to jednym zdaniem: Miałbym za co kupić, bo więcej pieniędzy
    > zostawałoby w moim portfelu.

    Co możesz kupić mając 0 (zero) PLN/EUR/... w portfelu?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 64. Data: 2005-07-25 15:30:03
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Co możesz kupić mając 0 (zero) PLN/EUR/... w portfelu?

    Nie czaruj.. przecież nikt nie będzie importował dostępu do internetu z
    Chin :)
    Po kolejne przecież nie będzie też tak, że 100% ludzi kupuje 100% towarów z
    Chin, a po kolejne - to dlaczego nie dadza ludziom wyboru - tylko
    podwyższają ceny na tamte towary - zamiast obniżyć podatki tutaj?

    Z resztą zobacz - nikt nikomu nie zabraniał robienia skip'a, i wszystko
    dobrze sie skończyło. Skip.pl - dalej kusi - a Ci co szukali tanio znaleźli
    tanio i przekonali się o jakości tego typu usług. I o to własnie chodzi :-)

    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Pozdrawiam.
    --
    Krzysztof Antoń

  • 65. Data: 2005-07-25 15:36:37
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Krzysztof Antoń wrote:
    > Nie czaruj.. przecież nikt nie będzie importował dostępu do internetu
    > z Chin :)

    Kogo bedzie stac na dostep do internetu jezeli bedzie biedny ?
    I jak myslisz, temu co sprzedaje dostep do internetu sie cala
    sytuacja oplaci ? :) Bo ja mysle ze predzej czy pozniej tez
    pojdzie z torbami.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 66. Data: 2005-07-25 17:46:24
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 25 Jul 2005 08:23:58 +0100, użyszkodnik Bronek Kozicki
    <b...@r...pl> napisał:

    > ze wszystkich rządów? Import z chin zalewa rynki całego świata.

    i bardzo dobrze ze zalewa, bo u nich stawia sie na produkcje a w
    eurokołchozie na utrzymywanie urzedasów którzy nic nie produkują a
    potężną kase biorą za swoją "prace"

    --
    futszaK
    "Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących

  • 67. Data: 2005-07-25 18:15:06
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i bardzo dobrze ze zalewa, bo u nich stawia sie na produkcje a w
    > eurokołchozie na utrzymywanie urzedasów którzy nic nie produkują a
    > potężną kase biorą za swoją "prace"

    Takie myślenie jest wylewaniem dziecka z kąpielą. Jak myślisz, kto wcześniej
    zdechnie z głodu: urzędas czy przedsiębiorca niemogący sprzedać swoich
    wyrobów ?
    A i kwestia: na co stawia się w Chinach Ludowych, jest dyskusyjna. Ta
    gospodarka jest w ciągle odgórnie sterowana i większość wskaźników
    ekonomicznych jest ustalanych w KC KPCh, więc spore zdziwienie może
    niektórych spotkać za jakiś czas. Przypomnę, że w latach siedemdziesiatych
    Polska również była "potęgą" w niektórych dziedzinach, w rezultacie czego w
    roku 1980 w sklepach na sprzedaż były głównie puste półki i dwadzieścia parę
    miliardów $ kredytów do spłacenia.

    --
    Z#

  • 68. Data: 2005-07-25 19:12:29
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    > ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    > :P
    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    Czy ma ktos to moze skopiowane, bo teraz widze tam pusta strone ?

    --
    MM

  • 69. Data: 2005-07-25 19:40:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Machacz" <x...@i...pl> writes:

    > Czy ma ktos to moze skopiowane, bo teraz widze tam pusta strone ?

    Nie uwazales. http://voila.pl/win96/

    MJ

  • 70. Data: 2005-07-25 22:43:20
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Twój przedmówca kodował poprawnie w UTF-8 .
    >
    > Przestaw swojego OE żeby przestał ignorować stronę kodową ustawioną w
    > postach które czytasz

    Tak z ciekawości: od kiedy to UTF-8 jest poprawnym kodowaniem ?

    pozdr.