    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Oglądanie filmów z internetu na TV?
    Date: Thu, 28 Aug 2014 22:38:59 +0200

    W dniu 28.08.2014 15:56, rageofhonor pisze:
    > Jak można oglądać filmy z internetu na telewizorze w innym pokoju?
    > Urządzenie powinno mieć WiFi, przeglądarkę internetową, SCART.
    > Obsługiwać wszystkie serwisy które udostepniają streaming np
    > Streamcloud. Czyli obsługiwać kodowanie jakie one posiadają.
    >
    > Nie chce mi się już ciągnąć kabli od komputera bo potem jakość jest
    > mizerna i nie zawsze chce chodzić po S-Video.
    w "erze" zapytaj. Wszystkie serwisy obsłuży tylko coś co ma winsowsa
    xp/7/8 ma pokładzie. Co dziwne, jest to jedno z najtańszych rozwiązań,
    bo po naszych domach często walają się jakies pecetowe pozostałości. ja
    kupiłem płyte, proca dwurdzeniowego i ram za 150zł. zasilacz i dysk60gb
    miałem wiec to całkowity koszt. Samą płytę przykręciłem do uchwytu
    telewizora; komputer jest na plecach 42 calowej plazmy.

    Dość dobrze serwisy interetowe obsługują tablety, telefony, smart tv
    boxy z androidem, ale nie widziałem takiego który ma wyjście euro. sama
    jakość na euro i svideo jest podobna, bo jedno i drugi działa w PALu.
    Czy naprawdę nie masz telewizora z HDMI?

    ToMasz