    From: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ogniskowa tanszych kamer HD???
    Date: Wed, 2 Jun 2010 10:18:21 +0200

    > Tak, rowniez do sexycoptera ;)
    >
    > Latalem z GoPro, ale to dosc szybko sie nudzi - ekstremalnie szeroki
    > i znieksztalcajacy obiektyw po paru lotach robi sie niedobrze ;)
    > Tu jest filmik z GoPro: http://www.youtube.com/watch?v=-ujCcpYJioE
    >
    > No a przede wszystkim mniej bedzie szkoda jak rozwale kamerke za 200zl ;)
    >
    > Docelowo pewnie Casio EX-FH100, ale to jak calosc okrzepnie - narazie
    > jestem na etapie zabawy i eksperymentowania.

    bardzo fajna zabawa, sam sie zastanawiam czy sobie czegos takiego nie
    zbudowac.
    Na tym filmie jest GoPro w sersji SD? Bo GoPro Hero HD ma trzy tryby video:
    - 1080p - 1920 x 1080 (30 kl./s.), kąt widzenia 127 stopni, format 16:9
    - 960p - 1280 x 960 (30 kl./s.), kat widzenia 170 stopni, format 4:3
    - 720p - 1280 x 720 (30 kl./s. lub 60 kl./s.), kąt widzenia 170 stopni,
    format 16:9
    z tym ze jest piekielnie dorga.
    Ja mam JVC Picsio GC-FM1 - doś tania kamera HD na krty, ale ma jedą dla mnie
    wade.
    Maksymalny czas nagrania pojedyńczego klipu to 30min. potem kamera sie
    wyłącza.
    Pół biedy jak masz ją pod ręką, gorzej jak wisi pod skrzydłem :)
    Jaki ma udżwig copterek?

    Pozdrawiam
    Tomek