    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <55279dd8$0$15661$65785112@news.neostrada.pl>
    <5527a22d$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Oleje 'firmowe"
    Date: Fri, 10 Apr 2015 12:50:03 +0200

    news:5527a22d$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko skad wiedziec ze ten kiepski jest kiepski, a dobry dobry ?
    > Szczegolnie jak sie dowiesz ze te paski z jednej fabryki pochodza.

    Znany problem odkąd ważniejsza w handlu jest "marka", a nie "produkt".
    Dlatego w poprzednich postach napisałem, cytuję:
    "Osobnym problemem jest możliwość ocenienia przez klienta czy kupowana rzecz
    jest dobrej czy złej jakości. Oleju, paska, świec czy filtrów nie ocenisz po
    wyglądzie. Chyba, że już taki badziew, który rozłazi się w rękach."

    Jedna fabryka moze produkować różne wyroby dla różnych klientów. Niby z
    zewnatrz takie same, a w środku widac różnice: w tańszej wersji gorsza stal,
    albo niektóre części są z plastiku.

    > No dobra, serce mniej boli jak sie przeplaci 50zl, szczegolnie ze mozna
    > sie pocieszyc "a moze byl lepszy", niz jak sie straci 5000 po peknieciu.
    >
    > Ale jak peknie ten za 100zl ? :-)

    Pozostaje tylko czytanie opinii o produktach na p.m.s. :)

    > Coraz mniej czesci na stacjach, coraz wiecej zas piwa, chipsow, ciasteczek
    > i wodki :-)

    Ale rajstop też większy wybór, więc można awaryjnie zastapić nimi pasek
    klinowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba